Hajós 1.

Megvolt a diplomaosztás, és nem is fájt annyira:) Szerencsém volt, hogy nem láttam egy ismerőst sem, mert tutira elhasaltam volna a színpadon igyekezetemben. Így csak annyira jutotta a kétbalkezességemből, hogy 4 ujjamat tettem az "ígérem-gömbre" kettő helyett. Pedig begyakoroltuk előtte, hogy nem simogatni kell, csak rátenni az ujjaimat... Úgy látszik, fél óra gyakorlás kevés volt:) Anyuval is kibékültünk, volt hidegtál meg narancslé, megnéztük a mínusz 10 fokos hidegben a bősi vizierőmüvet is, aztán irány vissza Pozsony. De már használom az előjelemet, igaz csak céges emilben, és nagyon, de nagyon fura. Kép később.

Hajós képemmel haladtam egy kicsit a héten, már formája is van. Most két hétig lesz időm hímezgetni, párom nélkül leszek:/. Nem mintha neki nem tetszene, ha hímzek, csak amikor vele vagyok, nincs mindig kedvem kreatívkodni:)
Ennyire futotta ezen a héten:
Alig várom már, hogy befejezzem, szeretnék már valami mást csinálni, eléggé egyhangúak a színek. Ráadásul a minta is több helyen hibás, és nehéz kisilabizálni, hogy hol jártam, viszont annyira nem vagyok tehetséges, hogy a mintát nézzem a hímzés helyett:) Jó lenne tudni legalább a nevét a képnek...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon