Küzdelmem az esernyővel

Küzdelmem kimenetele az esernyővel nem volt kétséges. Nem én nyertem. Amit viszont nyertem: egy kis megfázás, valamint ötpercnyi röhögőgörcs a város kellős közepén, amivel pár mérges sofőrt szintén megnevettettem.
Este háromnegyed hat. Mivel a 10 percnyi gyaloglás helyett sohasem ülök villamosra, az esőben és szélben nekivágtam az útnak. Azt hiszem, felesleges volt esernyőt nyitnom:) A legnagyobb forgalom kellős közepén küzdök, még lecsukni sem bírom az esernyőm, és elkeseredésemben úgy, de úgy elkezdek röhögni, hogy mindenki csak néz. Aztán persze szégyelltem magam, de több sofőr is nevetett velem együtt:) Ennyiért megérte.
Mire hazaértem, úgy fáztam, hogy még a szőr is felállt a lábamon - ami le van borotválva... Holnap télikabátban megyek.
Tanulság: rögtön nekiállok a mellényemnek. Majd mutogatok:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon