Mit szeretnék a karácsonyfa alá?


Egy igencsak aktuális kérdés a Lime & Violet oldalról: What do you hope to find under the tree?” - illetve mit szeretnél találni a fa alatt?

Nem szeretem a decemberi hajrában elhangzott kérdéseket: Mit szeretnél kapni? Mit vegyek neked? Hát ebben az évben jól megoldottam - ugyanis mindent, ami eszembe jutott, hogy kellene nekem, gyorsan felírtam egy papírra. Egy év alatt jócskán összejöttek dolgok, viszont csökkent is a lista, mert pár dolgot beszereztem magamnak. Még vagy 20 dolog van rajta... De igazából nem is tudom. Nincs olyan ajándék, ami nélkül nem tudnám elképzelni az életemet. DE egy könyv mindig szép ajándék. Egyesek szerint személytelen (párom), nekem viszont mindig a legszebb ajándék marad egy olyan könyv, amit érdemes elolvasni. Ezenkívül mindenre vevő vagyok, ami némettel kapcsolatos - egy német regény, szótár, újságelőfizetés. Mostanában inkább hímzővásznat és fonalakat hajtok, de azt mástól nem kérném... Amibe viszont tegnap a Metroban beleszerettem, az egy Ravensburger puzzle, ami sötétben világít. Nahh, azt kérem én karácsonyfa alá!!!

Ez az ajándékozás-kérdés elég kényes ügy számomra. Az utóbbi években valószínűleg elszállt az ihletem, mert szinte semmilyen ünnepre nem tudtam kitalálni, mit vegyek a páromnak vagy az anyumnak. Jójó a karácsony a meglepetésről is szól, de könyörgöm, mondja meg már mindenki, mivel lepjem meg... Tudom, hogy nem jó olyan ajándékot kapni, ami nem tetszik, vagy feleslegesnek tartjuk. Mert ha teszemazt kapunk egy képet, muszáj feltenni a falra, mégha nem is tetszik, mert mi van, ha anyukánk húsz év múlva először beteszi a lábát az intim szféránkba (hálószobába) és azonnal észreveszi, hogy a tőle kapott kép nem lóg a falon... Mégha nem is illik a szobabútorhoz vagy a fal színéhez... Ugyi anyuci:) Szóval a másik oldalt is "papirozom"... Aztán két héttel karácsony előtt a párom bevisz az üzletbe és vesz magának ajándékot - tőlem. Papír eltéve jövőre...

1 comments:

Nina povedal(a)...

azt hiszem, írok egy postot én is majd erről :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon