Butterfly Pillow 1

Egyszerűen muszáj volt elkezdenem, nem tudtam ellenállni. Annyira nem, hogy még a megfelelő méretű anyagot sem vágtam le hozzá, így másfél x egy méteres Aidával futkostam az egyik szobából a másikba, attól függően, melyik ágyat vagy kanapét találtam a legkényelmesebbnek a hátamra. Egyáltalán lehet úgy sokáig hímezni, hogy az ember fia ne kapjon lumbágót, vagy hátgerincferdülést??? Petim beleegyezett, hogy csinálhatok sok-sok kisvánkost a leendő kanapénkra (milyen rendes...:), azzal a feltétellel, hogy kisvánkos lesz, nem kispárna. Mert nálunk az kispárna. Náluk kisvánkos. Van benne különbség? Amúgy is, három éves pályafutásunk alatt annyi új szavat megtanultam tőle, pl. "pucsítani". Az első megfejtő kaphat ajándékot:D Nade vissza a Butterfly vánkoshoz: egyszerűen gyönyörű, már csak a fonalak is hozzá annyira sokszínűek... Egy nap alatt két majdnemkész pillém lett:


10 comments:

helen povedal(a)...

Most a pucsítani szónak megfejtőjére vagy a párna és a vánkos közti különbségre vagy kíváncsi? :)

helen povedal(a)...

Tudtommal a vánkos az a tollal töltött párna. A pucsítani meg az, mikor valaki a hátsóját kitolja :D (mint a kacsák...)

paradipe povedal(a)...

Nagyon szépek a lepkéid!!!

Egyébként a pucsítaninak én is ezt a jelentését ismerem. :)))

Christine povedal(a)...

Hát akkor ezek szerint én vagyok a béna...:) Vagy rossz helyen lakom:D
Peti: kovetkezo fejtoro, mi a szetpucsitani?:)

helen povedal(a)...

A google szerint nem létezik ilyen szó. Ezek szerint Peti találta ki :D Ne adj neki esténként ilyen sokat vacsira!

paradipe povedal(a)...

Szió!

Ez meg van neked? : http://picasaweb.google.com/galatea1966/1OOE
Olyan, mintha a párja lenne a lépcsősödnek!

A képemhez, még nincs meg a színkód! :(

Anonymný povedal(a)...

A pucsitani szó jelentését én kérem szépen a Dr. Szöszi című filmből tudtam meg.:)))

Christine povedal(a)...

Paradipe, köszönöm! Bár én a Picasaweben még nem tudtam nem elmosódott mintákat letölteni... Vagy Te máshogy csinálod?:)
Amúgy Peti üzeni, hogy van szétpucsítani szó is, ne mondjátok, hogy csak sziporkázik:) Állítólag azt jelenti, hogy "szétnyomni".

paradipe povedal(a)...

Most, hogy mondod, megnéztem, és tényleg nem túl jók a letöltött képek! :(
Sajnálom!

Christine povedal(a)...

Semmi baj:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon