100. blogbejegyzés

Kétszeresen is jublilálok a héten: ez a 100. blogbejegyzésem, vasárnap pedig egy éves lesz a blogom:) Ki hitte volna, hogy eddig kibírom...

Mostanában füvesítek. Mármint a Butterfly Pillowt. Bár utálom az ilyen monoton munkát, de ha a füvesítést csak a lepkék után csinálnám, még több lenne a munka, és még jobban nem élvezném, és lehet, hogy már a párna sem tetszene utána, ha tudom, nem élvezettel csináltam... Így viszont alig várom, hogy végre egy lepkéhez érhessek:))


Tegnap rekordot döntöttem: a Milliárd dolláros baby alatt 3 négyzetet sikerült kivégeznem. Ennyit még sohasem bírtam egyszerre. Így most már 54 négyzetem van. Lassan el kéne rajta gondolkodnom, hogy mennyire is van szükségem...

3 comments:

Anonymný povedal(a)...

Szia!
Tegnap este bukkantam a blogodra, és órákig olvasgattam meg nézegettem a képeket. Nagyon-nagyon szép dolgokat csinálsz, de a legjobban a tízpontos újévi fogadalmad tetszett, különösen ez a pont: "Megtanulok ... zoknit kötni.":DD

Írjál gyakran!

Üdv, Rozi

Anonymný povedal(a)...

Isten èltesse a blogodat! Sok-sok jò blogbejegyzèst kivànok mèg.
Erdekes, èn az ilyen nagy feluleteket, mint pl. a fu, azokat szeretem, mert gyorsan lehet vele haladni. Jò, persze, nem olyan szèp mint a lepkèk....

Christine povedal(a)...

De azért mutatósak, nem igaz Katica? Ezt most nem szenvedem meg annyira, szerintem jól mutat ez a sötétzöld. Csak néha kilátszik alóla az Aida...

Rozi, köszönöm szépen a látogatásodat, igérem gyakran írok, te pedig gyere többször:) Az újévi fogadalmak közül eddig csak a hízás sikerül, semmi más:D De még semmi sincs veszve:)) A zoknikötés miért tetszik annyira? Tényleg meg szeretnék tanulni...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon