Üveggolyók


Lídia hozzámgurított egy üveggolyót, úgyhogy most nem szabadultok meg az én ábécémtől sem:) Egy-egy betűhöz néha több dolog is eszembe jutott...

A - Abigél - kedvenc regényem, évente újraolvasom, megvan a filmsorozat is... Angyalka - mert a párom így hív (ha jó vagyok)
Á - álmodozás - tervezgetés. Régebben mindig azt vártam, mikor mehetek már lefeküdni, hogy ébren álmodozhassak a jövőmről.
B - barátok - akiket Pozsonyba költözésem miatt eléggé elhanyagoltam, Buda - kedvenc városrészem, Bécs - ahova ez évben utazni szeretnék
C - cica - kedvenc kisállatom, sógornőjelöltemet is így becézik:)
CS - család - asszem nincs hozzáfűznivalóm:), csillagok, csillagászat, csillagképekből csinálunk előadást a gyerekeknek a táborban
D - disco - egyáltalán nem szeretem
E - evés - hízókúrán vagyok, az evéssel mindig problémáim voltak, és bármilyen hihetetlen, már reggel 8-kor arra gondolok, hogy nemsokára megint ebédre kell menni, és úgysem tudom megenni az egészet - és ezért természetesen nem tudom megenni az egész kaját... De bezzeg nassolni azt tudok!, eső - nagyon szeretem az esős délutánokat, amikor egy forró teával a kezemben olvasgathatok vagy hímezhetek
É - ének - sokáig keresztény énekkarban énekeltem, a próbák jelentették számomra a hét fénypontját, nagyon jól éreztük együtt magunkat. Rengeteget utaztunk, fellépéseink voltak, és szinte minden évben egy hetet Budapesten töltöttünk, Vendégségben (...Budapesten - így hívják a rendezvényt). A Bárka még mindig működik, de már szinte teljesen új tagokkal...
F - filmek - nagyon szeretem a romantikus vígjátékokat... És van pár kedvencem, amit bármikor megnézek, ahányszor adják - pl. Nothing Hill.
G - gipsz - még nem volt eltörve semmim sem
GY - apukám és bátyám
H - ház - az egyik álmom. Most félig teljesül, szüleim építkeznek. Végre 24 év után lesz szabad szobám:) Kár, hogy már a bátyám és én sem lakunk otthon... Sebaj, a fíling a fontos:D, hotel - szeretnék építeni és üzemeltetni...
I - idő - sajnos kevés van belőle, állhatna egy nap 48 órából, hogy mindenre legyen időm...
Í - Írország - mert zöld, és koboldok lakják:D
J - jókedv, jó társaság...
K - keresztnevem, kényelem, keresztszemes, kötés, kreatívkodás, kikapcsolódás, kirándulás... koboldok - kedvenceim a koboldos filmek - Willow, A koboldok varázslatos legendája...
L - lustaság - legnagyobb gyengém. Néha képes vagyok csak órákig ülni, és azon gondolkodni, hogy unatkozom és mit csináljak... aztán unatkozom tovább...
M - mesebeli lények - koboldok, varázslók, boszik, aprónépek, beszélő állatok, tündérek mindenképpen szerepeljenek a filmben!!
N - notebook - és számítógép, melyek nélkül alig tudom elképzelni a napomat, napsütés - ami bearanyozza a napot
NY - nyelvek - szeretek nyelveket tanulni (bár már egy ideje nem csinálom). Mostanában a németet és angolt (nameg a szlovákot) nyúzom, tervben van még az orosz, mert nagyon tetszik az azbuka:D és az olasz vagy spanyol, francia...
O - olvasás, könyvek - sajnos kevés időt töltök mostanában olvasással, de lehet az vette el a kedvemet, hogy most nem vehetek új könyveket... Erről (mármint a kedvenceimről) egyszer írok egy blogbejegyzést...
Ó - órarend - kár, hogy már nem járok suliba...
Ö - öröm - pl. ajándékozásból - adni, kapni...
Ő - a nagy Ő - úgy érzem, megtaláltam, és sohasem akarom elveszíteni
P - Peti és palacsinta - mi más:) Peti az életem...
Q - quilt - amit szeretnék megtanulni
R - receptek - gyűjtöm, de főzni nem tudok, és nem látok rá esélyt, hogy megtanulok:) Legjobb receptkönyvem a "Szakácskönyv kétbalkezeseknek"
S - sorozatok - sajnos sorozatfüggő lettem, azt hiszem... A nagy és utolérhetetlen kedvenc a Váratlan utazás, már egy hete azon vagyok, hogy megszerezzem az összes részt, jelentem, nagyon jó úton haladok:) Aztán még Dr. House, Lost, Született feleségek, Dawson, Jó barátok - a többit inkább nem is sorolom.
SZ - szerelem - nélküle nem élet az élet, szemek - amire nagyon kell vigyáznom, és jövőre több gondot fogok rájuk fektetni (operációra megyek)
T - egy fiú, aki örökre a barátom marad, tea - naponta többször is
TY - tyúkok, falun töltöttem gyermekkorom legtöbb (és legszebb) nyarát
U - unalom - gyakran tör rám, de semmit sem teszek ellene, utazás, utazási iroda - remélem egyszer összejön
Ú - úszás - kéne a hátgerincemre...
Ü - üzenet - SMS vagy email - nagyon szeretek kapni
Ű - űr, űrhajó, űrutazás - Galaxis utikalauz stopposoknak:) Don't panic:))
V - Váratlan utazás... - szereti még valaki annyira, mint én?
W - web
X - x-szem
Y - Yvette - a némettanárnőm neve, aki megszerettette és megtaníttatta velem a német nyelvet egy életre
Z - zene
ZS - a legjobb barátnőm keresztneve

Remélem, nem hagytam ki egy betűt sem:) Ja és továbbgurítanám a golyókat Soleil-nek és Petrának.

1 comments:

Soleil povedal(a)...

Christine, most látom itt nálad, hogy nekem is gurítottál üveggolyót! Köszönöm szépen:-) Tegnap éjjel érkeztünk meg 2 hét nyaralás után, ígérem, holnapra összeszedem a gondolataimat. s én is leírom, melyik betű mit jelent számomra.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon