Újabb 7 dolog magamról

Nöné szeretne megtudni rólam újabb 7 dolgot, úgyhogy most, hogy már lement a lakáskereső hullám, összeírom a gondolataimat:)
  1. Sorozatfüggő vagyok... Egymás után nézem a Született feleségeket (igaz, nagyjából csak akkor lehet, amikor Peti nincs otthon, vagy annyira dolgozik, hogy nem érzékeli a külvilágot), Petivel a Dr. House-t. Most elvonási tüneteim is vannak, mert szerdán nem volt... Néha több részt is megnézek egymás után, volt hogy 6 részt megnéztem egyhúzomban a feleségekből, aztán már kába voltam a nagy odafigyeléstől... A feleségek után már tervben van a Váratlan utazás tizedszeri végignézése, Jóbarátok 10 évadja, Szex és New York 69 része, a Miért éppen Alaszka, Lost és Gilmore Girls jópár évadja... Közbe-közbe megnézzük még a Star Wars mesesorozatot is:)
  2. Az újságfüggőségemről meg inkább ne is beszéljünk... Még ha minden hónapban meg is fogadom magamnak, hogy többször nem veszem meg az adott újságot, mégis bekerül a kosaramba. Egy egész napig lapozgatom őket, aztán már félre is tettem (morcogós smiley).
  3. Ebből következik (vagy ez volt a kiváltó oka az előző pontnak?) a következő dolog: gyerekkoromban mindigis újságos szerettem volna lenni. Minden jó újságot elolvastam volna, kimásoltam volna a recepteket és lefénymásoltam volna a szép kötésmintákat:)
  4. Nagy álmom, hogy egyszer írok egy könyvet, és híres leszek mint Stephenie Meyer vagy Rowling, de érdekes módon mindig csak olyan történetek jutnak az eszembe, amiket már valaki megírt (újabb morcogós smiley).
  5. Nagggyonnagggyon nagy álmom, hogy megtanuljak sütni-főzni úgy, hogy az ételkészítést ne mindennapos kötelességemnek, hanem a hobbimnak tartsam, hogy ha vendégségbe jönnek hozzám, mindenki el legyen ájulva a terítéstől és a finom kajáktól. Hogy mindenki előre örüljön annak, hogy vendégségbe jön hozzánk, hogy milyen meglepetést készítek nekik, és még napokig meséljenek egymás között a mennyei lakomáról (ugye nem vagyok nagyravágyó?:D). Hogy mindig legyen a hűtőben kaja és ne kelljen görcsösen gondolkodni minden nap azon, mit teszek az asztalra...
  6. Rettentően határozatlan vagyok, és túlságosan befolyásolható. Jópárszor akartam már munkahelyet cserélni, de nem tudtam eldönteni, jobb lesz-e nekem ott, és a főnököm simán le tudott beszélni róla, mert bárhova akartam menni, mindről tudta előre, hogy ott csak visszafejlődnék. De vajon honnan???
  7. Egyáltalán nem vagyok kitartó, és nem tudok sokáig egy dologgal foglalkozni, mindig elkalandoznak a gondolataim és pár perc múlva már mást csinálok...
Én most nem jelölök senkit, ha nem baj, mert úgyis gyorsan körbejár a játék. Ha valaki megosztaná velünk újabb tulajdonságait, hát hajrá:))

4 comments:

nöné povedal(a)...

Köszönöm, hogy újabb 7 dolgot tudhattam(unk) meg Rólad.
Kívánom, hogy a nagyon-nagy álmod váljon valóra, és sokkal jobban szeress a konyhában sündörögni, mint pl. én! Bár sütni nagyon szeretek, főzni már nem annyira, ez utóbbit én is kötelességnek és nem élvezetnek tudom be.

Kriszta povedal(a)...

Csatlakozom az előttem szólóhoz, örülök, hogy olvashattam rólad, és kívánom, hogy az álmod valóra váljon :)

Anonymný povedal(a)...

Az mèg nem jelent semmit,hogy azt, amirol te akarsz irni, màr megirta valaki. Ha belegondolsz, az òkori gorogok ès ròmaiak mindent megirtak màr, amit emberekrol lehetsèges. Ha csak egyedul Shakespeare-t vesszuk, az o muveiben mindent megtalàlunk, ùjat màr nem tud mondani senki. Dehogynem! Minden ember ès minden regèny ès minden tortènet màs, annyira egyedi, mint az ujjlenyomatunk vagy a DNS-unk. Ugyhogy ird csak meg amit meg szeretnèl irni, ùgy, ahogy te irod, olyat, amit te mondanàl, biztos, hogy senki sem irta ès mondta mèg meg.

Jucus povedal(a)...

Örülök, hogy Rólad is olvashattam! Én a 6. pontodhoz csatlakoznék:o)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon