Limonádé-díj

Kaptam én ám egy újabb díjat - Limonádésat -, úgyhogy azt most ide kiteszem szépen. Jucus volt az ajándékozó, köszönöm szépen:) Amúgy valaki elmondhatná, mi is ez a díj, mert egy blogtársamnál sem olvastam róla semmit, csak adjuk-kapjuk és kész:D Meghát megint úgyis körbeért, úgyhogy én megint megszakítom a láncot. Azért kapja meg mindenki, aki olvas és neki még nincs!

A hétvége nagyon jól sikerült (fura írni róla így pénteken...), igaz egyszer kimosott minket a sátorból az eső, de amúgy meg friss, üde levegőn töltöttük azt a 3 napot, egyfolytában ettünk, sokat beszélgettünk, filmeztünk és Fannival csigákat gyűjtöttünk. Majd teszek fel róla képeket, mert a csigaóvoda egész nagy létszámúra sikeredett...

A héten a kézimunkával össze-vissza kapkodtam. Minden nap szinte mást csináltam, és hadd mondjam meg - minden nap újba kezdtem. Úgyhogy érdemleges dolog semmiből sem sült ki, de most hétvégére csak egy dolgot viszek haza. Ha egyáltalán lesz időm hímezni, akkor remélem be is fejezem.

Holnap esküvőre megyünk gratulálni, valahogy minden volt osztálytársam, barátom most nősül, megy férjhez. Délután pedig falunap van nálunk, de valószínűleg másik faluba megyünk Irigy hónaljmirigyre:D Vasárnap pedig jó idő esetén Lipót. Már előre látom, hogy havazni fog... Szóval képek valószínűleg hétfőn... Ha addig valami csoda folytán le nem gyűröm a lustaságomat. Kevés esélyt adok neki...


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon