Leisure Arts: Hunting Companions

Háziállatot szeretnénk. Egy golden retrievert. Csakhogy egy egy szobás lakásban lakunk, és minden hétvégén utazunk valahová (ahol nincs kert, vagy ha van, akkor nincs kerítés). Szeretném legalább képen megörökíteni ezeket az aranyos kutyákat. Tegnap találtam egy nagyon szép képet, de a kínai barátnőm mindig azt írta ki, hogy a file elveszet... Ebből egyenesen következik, hogy most kérni fogok. Lécciléccilééécci, nincs valakinek az elfeledett mintái között ez a kis képecske?

De valószínűleg lesz egy nyulunk, Tofu:)) Még alszok rá párat, de mivel már a neve is megvan, valószínűleg már erősen vonzódunk hozzá:)

4 comments:

Anonymný povedal(a)...

Mi is hònapok òta vacilàlunk, hogy macska, kutya, vagy nyùl legyen. Pont ilyen problèmàkkal kuszkodunk, ha megyunk valahovà, hovà tesszuk majd el az àllatot? Igy maradnak az aranyos cicàs/kutyàs kèpek a falinaptàron ès a szàmitògèpen....

Christine povedal(a)...

Szerintem a törpenyuszi jó ötlet, ő elvan ketrecben is, és szerintem azt már nem néznék görbe szemmel a szülők:) Bár neked azért többet kell haza utaznod, mint nekem, és gondolom nem is autóval...
Majd referálok a nyusziról, már 90%ban hajlok az igen felé:)

Anonymný povedal(a)...

Szia!
Nekem van egy kutyás hímzős újságom, szívesen átküldöm e-mailbe. Nem tudom, hogy kifejezetten ez a minta benne van-e.

Christine povedal(a)...

Zsenilia, köszönöm, végül meglettek a kutyusok, amint beszerzek egy darabka fekete hímzővásznat, már nekik is állok:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon