Nosztalgiázzunk

Anyuék nyomtatót, szkennert és fénymásolót kaptak tőlünk és a bátyáméktól közösen, úgyhogy anyu tegnap egész este régi fényképeket szkennelt. Párat felrakok én is közülük, hogy az irományaimhoz arcot kapcsolhassatok (igaz, csak az utolsó kép "aktuális", ráadásul az is megvan már több mint két éves...).

Ez bátyám aktfotó sorozatának egyik legjobban sikerült darabja. Nem egész egy évvel idősebb nálam.

Szüleimmel, az a kis szöszi az apum kezében az unokatestvérem, aki csupán négy nappal idősebb nálam.
(Jól látszódik már a kreativitásra nevelés a párnákban)

Az oviban minden ruhámat az anyu varrta.


Bátyámról van még egy jó "tojásos" kép, olyan Dennis a komisz-os, de azért ez sem döfi:)

Na és ez az, amire büszke vagyok:) Még ha eszembe jutott volna, hogyan is kell megfogni a gömböt az eskünél...

Nosztalgiázzatok Ti is egy kicsit, én nagyon kiváncsi vagyok:)

3 comments:

Jucus povedal(a)...

Az a helyzet, hogy nálunk meg én kaptam nyomtató-scannert, úgyhogy ha visszakapom a családi képeket Öcséméktől, én is nosztalgiázom egy kicsit!:o)
Nagyon helyes képek, érdekes, da a hímzett párnák az én szemem is megütötték!:o)
Mire esküdtél a gömbnél?

Christine povedal(a)...

A diplomaosztómon készült ez a kép. Megmondták előre, mit kéne csinálni, de kinek jutott az eszébe:)
Várom már a képeket:) Majd még én is keresek a saját képeim között, ha nem lesz mi mást mutogatnom:))

Anonymný povedal(a)...

Nagyon jòk a kèpek! En is nosztalgiàznèk, de nincs scannerunk...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon