Murphy mindenhol ott van???

A szlovák hokicsapat egy meccs kivételével mindig reggel 6-kor kezdett játszani. Tulajdonképpen fel sem kellene kelnünk és a tévét sem kéne bekapcsolnunk, drága szomszédunk valószínűleg úgy gondolja, a lépcsőházban senkinek sincs tévéje, és gondoskodik a tájékoztatásunkról. Ma miután hajnalban kivittem Tofut a fürdőszobába, hogy ne halljam a hangoskodását, nemsokára arra ébredtem, hogy a svédek ellen 2:0-ra vezetünk. Ami persze szuper, de van ébresztőórám is...

Nagy nehezen felkeltem (megjegyzem, július óta először időben!!!), és míg munkába készülődtem, bekapcsoltam a tévét és most már képekben is követtem a hokit. A szomszédtól így is hamarabb tudtam meg, hogy újabb gólt lőttünk:) A második harmad végén 3:2-re vezettünk, akkor indultam el hazulról.

Gondoltam, végighallgatom a harmadik harmadot az alatt a fél óra alatt, míg bejutok munkába. Nagy nehezen rájöttem, hogyan működik az mp3asom rádiója, és még egy lengyel kolbászos műsort is sikerült meghallgatnom. Megtudtam, hogy a szlovák kolbász a legfinomabb - azért én a magyart jobban szeretem:) És azon is volt időm elmélkedni, hogy amit otthon készítünk, az szlovák-e amiatt, mert szlovákiai malacból van, vagy magyar amiatt, mert magyar anyanyelvűek készítették? Azután végigizgultam az utat. Kb. 20 perc után át kell szállnom egy villamosra, ritkán találkozni szoktam rajta egy kolleganőmmel. Azon izgultam, csak most ne találkozzunk, mert akkor nem hallgathatom a hokit tovább. Na ki volt az első, akit megláttam??? Hát persze hogy a kolleganőm... Amúgy szeretem meg minden, de most valahogy nem jött be a randi:) 2 megállóval később leszálltunk, és különváltunk, hogy nekem reggelit kell még vennem (persze azonnal fülembe dugtam a dugót, nade nem olyan egyszerű ám a dolog, újra kellett keresnem a rádióadót...). Fél füllel vettem magamnak egy kis reggelit, és amint kiléptem az ajtón, lemerült az elem!!! 3 perc volt hátra. Végigrohantam azt a 200 métert, ami még hátravolt, és ahogy beléptem az épületbe, vagy 15 ember állt a portánál a tévé előtt (amit a portások csak éjjel és hétvégén nézhetnek) az igazgatónkkal egyetemben. Hát akkor már én is beszállok, nemde? Nyertünk 4:3-ra:) Szombaton éremért harcolunk!!!

Én pedig ezek után minden este feltöltöm az mp3-amat és ha valami fontos "hallgatnivalóm" lesz, azért sem kelek fel időben!!!

2 comments:

Anonymný povedal(a)...

Gratulàlok!
Tofu hangoskodni is szokott? Ez àltalàban jellemzo a nyulakra, vagy csak Tofura?

Christine povedal(a)...

Szerintem ez minden nyuszira jellemző, nem hangot ad ki, hanem rágcsál egyfolytában:) Még a magok meg a széna elmegy éjjel, de a ketrec kicsit hangos:) Gondolom ilyenkor ki akar jönni, na de azt még nem vállalnám be, napközben is eleget kell figyelni rá... Ha több szobánk lenne, biztos nem a hálószobában tartanánk, úgyhogy nem zavarna. Csak tegnap egyedül voltam otthon és elaludtam, mielőtt kivittem volna.

Még mindig ajánlom a nyuszit!!!:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon