Santas Little Helpers 2.

Sajnos nem sikerült hétvégén teljesen befejeznem Näkkinen-t, de így is már csak a fülei és a sapkája van hátra. Azért megszenvedtünk egymással rendesen...


Csandinak és még azoknak, akit érdekel, holnap lefordítom magyarra a mintát. Szerintem nagyon jó kis mutatós dekoráció, bár én még pihenek egyet, mielőtt elkezdem kötni a másikat:) A 21 részt megkötni jó móka volt, de az összevarrás úgy érzem, nem az én műfajom...


Ez meg itt egy kis szende nyuszika a holnapi "műtét" előtt. Szegényke még nem tudja, mi vár rá (mint pl. éhezés éjféltől)...


Az egyik orchideámon pedig levelek, sőt gyökerek nőttek a virágok helyett:


3 comments:

Anonymný povedal(a)...

Nagyon aranyos a manòd, ahogy ott vigyorog a szekrèny tetejèn. De mi a helyzet Tofuval, mièrt kell muteni? Csak nem a fèrfiassàgàt fogja elvesziteni?

Csandi povedal(a)...

Aranyos a kopasz manód:)
MEz az orchidea kép meglepett rendesen , soha nem láttam még ilyent.

Christine povedal(a)...

Bizony, Tofut sajnos megfosztottuk a férfiasságától... De tegnap már sokkal nyugodtabb volt, bár az is lehet, hogy még ki volt ütve:)

Én sem találkoztam még ilyen orchideával:) Már nőnek a gyökerei is, úgyhogy nemsokára 4 orchideám lesz már. Azt hittem, ki fognak nálam halni, sohasem gondoltam volna, hogy még szaporítani is fogom őket:D

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon