Santa's little Helpers

Mostanában esténként kötögettem egy kicsit. Ki akartam próbálni a játékok kötését is, és meg kell mondjam, Alan Dart mintái tökéletesek a gyakorlásra. Bár angolul volt a minta, úgy olvastam, mintha az angol lenne az anyanyelvem. Pedig az angol nekem kínai:) A leírás egyszerű volt, még az öt kötőtűvel sem kellett bajlódnom. 21 kis részt kötögettem egy hét alatt:


Az eredmény pedig mutatós lesz (remélem):


Négy manót szeretnék kötni karácsonyig, és már a nevükön is gondolkodom. Mivel Santa észt állampolgár, akkor valószínűleg a manói is - hacsak nem bevándorlók, esetleg Santa olcsóbb - szlovák, magyar - munkaerőt használ? Nekem az észt kicsit finn is, 3 finnt ismerek: Häkkinent, Räikkönent és Kovalainent (:)), és csak Häkkinen neve illik a NOEL-hez, tehát egyelőre a manók nevei sorrendben:
- Näkkinen
- Okkinen
- Äkkinen
- Läkkinen
Akinek van jobb ötlete, nyugodtan kommenteljen:D

Az első képen Näkkinen még egy kicsit nyúlánk és pofátlan, de ne izguljatok, hétvégén felhizlalom és megnevelem!!

11 comments:

Kriszta povedal(a)...

Nagyon tetszenek a manók, annyira aranyosak :) Kíváncsian várom a hízlalás és a nevelés eredményét :)))

Anice kötős blogja povedal(a)...

Nagyon édesek lettek!

Christine povedal(a)...

Anice, ezek sajnos még nem az enyémek, ők Powell manói:) Az enyém egyelőre a fenti állapotban leledz: még össze kell őt operálnom kicsit...

Christine povedal(a)...

Nem Powell, Alan Dart...

Csandi povedal(a)...

Nagyon várom a hízás és nevelés utáni képet, igencsak igéretesnek tűnik. Esetleg magyaritani nem akarnád a kínaiangolt? Nem haragudnánk érte ha köszkincsé tennéd:))

Christine povedal(a)...

Ha sikerül összetákolnom a manót, lefordítom magyarra is:) Jó lesz?

Csandi povedal(a)...

Természetesen:)

Hajnoca povedal(a)...

Lehetne ...pl. Észség,Szépség, Készség, Merészség.

Vagy, ha mindenképpen finnül szeretnéd, akkor ....
http://andre.hupont.hu/61/finn-nevek
... ANNIKKI, EERIKKI, HENRIKKI, MIELIKKI, ORVOKKI, SINIKKA, TUULIKKI.:-D

Emi povedal(a)...

Szia! Nagyon tetszik a még készülő manód. Én is Szlovákiában élek. És nem messze Tőled.

Anice kötős blogja povedal(a)...

Jaj, Kriszti tudom, hogy a tied még most készül, de ígéretesen néz ki!
A fonalat is onnan rendelted? Én is szeretnék egy ilyent, kedvet kaptam tőled hozzá. A nyaszinak meg szurkolok a műtétje miatt!

Christine povedal(a)...

Üdvözöllek Emőke:) Melyik lakhelyemhez is vagy közelebb?
A fonalat Tescoban vásároltam, nekem a RIO-k nagyon bejönnek (máshol még nem láttam ezeket a fonalakat). Bármilyen fonallal lehet kötni ezeket a manókat, a lényeg, hogy egyforma fajtát használj, de persze ezt Te is tudod:)
Már készül a fordítás, majd eljuttatom Hozzád is!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon