Nora Corbett: Lilac (3)

Az meg már milyen dolog, hogy reggel telefonál kedves német pajtás, hogy neki az év végi zárás holnapra kell? Még szerencse, hogy majdnem minden le van már könyvelve, de nem szeretem azt, ha azt hiszik külföldi barátaim, hogy egy könyvelőcégben csak egy céget, és épp az övéket könyveljük:)

De ha már Peti elküldte a képeket, akkor gyorsan mutatom, hogy állok a tündivel jelenleg. A kezéből is kész van egy kis rész, bár azt nem nagyon látni a képen. Tegnap azért kicsit elfogott a félelem, hogy rosszul szabtam ki az anyagot, de hat átszámolás után félig megnyugodtam, hogy rá fog férni. Teljesen csak azután nyugszom meg, ha már kész lesz a hímzés:)

Jó dolog ez a január elsejei "amit ma csinálok, azt csinálom majd egész évben"... Talán 4-5 nap kivételével (de akkor már igazán agyhalottnak kellett lennem) szinte minden nap kreatívkodtam egy kicsit, még ha csak 10 percet is. Hol ide kapok, hol oda, kötögetek babaruhát is, de jó ez így. Élvezem. Remélem kitart ez év végéig, aztán majd január elsején megint böködni fogok egész nap:)

10 comments:

Dora povedal(a)...

Jaj, de csodás!

IsaBella povedal(a)...

Nagyon tetszik! Szépen haladsz vele. :)

Magdi povedal(a)...

A ruha csodálatos, és tényleg gyorsan haladsz!

Mónika povedal(a)...

Egyre szebb lesz, jó nézni, hogy így haladsz, és tök jó, hogy jut rá időd:) Kinek kötögeted a babaruhát?^^

Edit povedal(a)...

Nagyon szépen alakul! :)

Judit povedal(a)...

Gyönyörű lett a ruhája! :)

Anice kötős blogja povedal(a)...

Nagyon szép a tündérkéd, ha jól értettem,hogy az.De az számomra hihetetlen, hogy ehhez ne kelljen leülni legalább egy, másfél órára, ha kézbe veszed.

Jucus povedal(a)...

Nekem is vannak ilyen "helyes" német pajtásaim! Nem is tudom, hogy :o) vagy :o(, asszem inkább az utóbbi.

Eza Lilac - nőci valami álomszép lesz!

Vera povedal(a)...

Nagyon mutatós, egész jól haladsz vele!

Christine povedal(a)...

Köszönöm mindenkinek:) Jucus, német barátom elégedett lehet, még tegnap estére befejeztem neki a dolgot, de ajánlom neki, hogy most még egy ideig ne jelentkezzen nálam:D
Mónika, a babaruha az tényleg "csak" babaruha, van egy jó régi mesztelen babám, őt öltöztetem. Majd írok róla, ha kész lesz legalább a szvetter:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon