Magnolia Flower (3)

Nagyon-nagyon ritkán hímezgettem egy kicsit májusban, tényleg nagyon keveset, mert sok minden más történt az életemben, amivel nem szeretnék senkit sem untatni:) Azért sikerült befejeznem a magnóliát. Imádom a színeit... Még kihímzem a másik két párját is, azután kereteztetem csak (majd úgy száz év múlva ilyen tempóval:))


Szerencsés is voltam kicsit ebben a hónapban:) Az Avon játékán megnyertem a 6 legvásároltabb terméket, bár még nem jött semmilyen posta sem, remélem nem toltak ki velem, és elküldik. Aztán Kata "előjátékán" is nyertem, én lettem az 50. olvasója, utána hirdetett játékot. Július 8-áig lehet jelentkezni a játékára, én már nem jelentkeztem, másnak is hagyjak lehetőséget... Mindezek fényében adtunk fel Lottót is, hátha... Szorítsatok:))

 

Mától viszont kreatívkodni fogok, annyira kiszipolyozott már a munka, hogy muszáj valami értelmeset is csinálnom otthon...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon