Október, ósziahelló!



Júliusban írtam utoljára ilyen bejegyzést, ahol összeírtam a terveimet arra a hónapra. Nyáron annyira nem hiányzott, sok program volt. De most, hogy több időt vagyunk beszorítva a négy fal közé, és sok minden eszembe jut, amit szeretnék megcsinálni, de mivel nem írom fel, mindig elfelejtem, így most gyorsan lejegyzem a terveket:

- befejezni a tűpárnát, Anna unokahúgom jelentkezett érte. Három hét múlva megyünk haza, addigra jó lenne összevarrni.
- kontúrozni a European Bistro-t
- kicsit átrendezni a nappalit, hogy ne legyen ennyire összezsúfolva minden
- rendezkedni a konyhában, hogy már tudjunk az asztalnál enni a kicsivel
- elmenni a baba-mama klubba, gyerekek közé vinni Pannit
- őszi ruhába öltöztetni a blogot
- végre átíratni minden hivatalos cuccnál a nevemet
- csökkenteni a felhalmozott újságaim számát (múlt héten összeraktam hónapok szerint az összes újságomat, októberre 34 jutott, abból 6 Dobré jedlo, amit úgysem fogok szétvagdosni, és 5 Mama a ja, ami kölcsönben van, a többi halmozódott...)
- összeírni a kreatív terveimet ide a blogra, hogy ha "unatkoznék", legyen miből inspirálódni
- több összebújós-teázós-filmnézős estét csinálni, amikor nem hímzek, olvasok, pakolok, vasalok közben
- muffinokat sütni

Van még pár dolog, de megpróbálok a realitás talaján maradni ebben a hónapban:) Októberhez nekem most Adéle zenéje illik, az Inferno után pedig kezembe fogok egy Agatha Christie könyvet, és őszi dekorációk után nézelődöm a Pinteresten és a lakberendezős októberi újságokban.

4 comments:

IsaBella povedal(a)...

Én nagyon örülök a hasonló posztoknak! Remélem, minél több dolgot meg tudsz majd valósítani a hónap folyamán! :D
Őszi ruhában már én is nagyon rég óta gondolkodom, de valahogy nincs szívem leváltani a mostanit. (:

Hajnal povedal(a)...

Jó tervek! Remélem mindről írsz majd posztot is :)

Christine povedal(a)...

Oké Hajni, de te is:))
Nekem most van kedvem a váltáshoz, ez már nagyon régi, meg amúgy sem én vagyok, és talán egy szép őszi háttér inspirál az íráshoz is:)

Hajnal povedal(a)...

Szerintem is sok inspiraciot adhat, meg feldob, ha olyan a blog, amilyennek latni szeretnéd :-) Hajrá!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon