Old World Holiday Ornament #6 - KÉSZ!

Valamiért nem megy nekem a befejezés... Már jó ideje ülök efölött a kész hímzés fölött is. Két hete jött az isteni szikra, hogyan fogom összeállítani, de csak most kedden ültem neki, és ma délben fejeztem be... Na nem dolgoztam rajta 3 napig egyfolytában:) 

Először a hímzést erősítettem fel egy kartonlapra, a vörös hímzett szegély mellett maradt még jócskán fehér anyag. Majd egy piros szalagot ragasztottam fel kétoldalú ragasztóval a doboztető oldalára. A vörös "szegélyszalag" (vagy hogy hívják) gyönyörűen eltakarta a kimaradt fehér anyagot a hímzésen. Meglepően könnyen lehetett vele dolgozni, nagyon szépen felragadt a hímzés és a szalag közé. A fehér farkasfogat már csak azért ragasztottam fel, hogy némiképp enyhítse a szalag piros és a hímzés vörös szegélye közti színkülönbséget.

Az egy más dolog, hogy több a sütiformám, mint amennyi belefért a dobozba:)



2 comments:

Mónika povedal(a)...

Nagyon szép lett, és külön jó, hogy rávetted magad a befejezésre. Az én orchideás képemen már csak egy részletet kellene megcsinálnom, és mehetne a keretezőhöz, de már jó ideje halasztom.
A többi díszt is megcsinálod?

Kristína povedal(a)...

Köszönöm! Azóta is az asztalt díszíti a konyhában:) Nem tervezem a többit elkészíteni - egyelőre. Bár nagyon szép mind, eléggé macerás a mintájuk, és nem is tudom, mit csinálnék belőlük. Karácsonyfadísznek pedig nem szeretném.

Nekem is van jópár olyan hímzésem, ahol már csak kontúr hiányzik, aztán befejezhetném, de vagy elhagyott a lelkesedés és már nem tetszik annyira, vagy nem bírom magam elszánni, hogy nekikezdjek az összeállításnak, vagy pedig annyira szeretem, hogy nem akarom, hogy már kész legyen és továbbadjam:) De most erős elhatározásom van mindent megcsinálni, mert kezdeni akarok valamit magammal, és a félbehagyott munkák csak hátráltatnak (és még nem is olvasom az Ennél zöldebb nem lesz-t:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon