NKK 4. hét

Le vagyok maradva, mint a borravaló, de ha már elkezdtem írni a feladatokat, folytatom, hátha valaki még merít belőle ihletet:)

Múlt hét és ez a hét is eléggé betegesen, depisen telik, Panni fullad éjjel, autó picit "megkarcolva", nekem pedig a véreredményeim lettek (megint) rosszak... Ami probléma lehet egy terhességben, nekem az már volt, úgy érzem. Valahogy nem tudok megnyugodni. Jövő héten elméletileg 3 napot Pannimentesek leszünk, remélem akkor behozom magam mindenben.

A héten inkább a babára készülődtem, mint a karácsonyra. Már két adag pirinyó ruci kimosva, a pólyát még bolyhosmentesítenem kell, és persze mindent vasalni, helyet csinálni Panni szekrényében. A 3-12 hónapos rucikat meg fel kéne dobni a szekrény tetejére. A hálóban így már csak azok a dolgok maradtak, amik két hét múlva mennek vissza anyuhoz a padlásra. Így végülis a hálószobával jól haladtam.

Karácsonyi készülődés egyelőre abban merült ki, hogy ma csináltam egy rakás prézlit a száraz kiflikből, lesz majd a halacskához. Sikerült még az sk ajándékokhoz megvennem egy-két dolgot, valamint színes gömböket, mert ebben az évben sokszínű karácsonyfát szeretnék. Szombaton remélhetőleg megveszem az anyagot az adventi csizmák hátuljához is, és addigra talán a megrendelések is készek lesznek, úgyhogy jövő héten beindíthatom a csizmagyártó üzemet és az ajándékok gyártását. Akkor már több időm lesz a tervezéssel is foglalkozni, de azért pihenni is szeretnék majd.


A heti feladatok a következők:


  1. Rendrakás a gyerekszobában - ez lett volna az a helyiség, ahol tudnék napközben Panni mellett pakolni, mert sok időt töltünk ott, erre ezen a héten eddig szinte egyfolytában a nappali szőnyegén játszottunk mindenféle jót, közben Michael Bublé karácsonyi CD-jét hallgattuk... Holnap azért megpróbálok visszasurranni a gyerekszobába.
  2. Adventi koszorú - ha saját készítésű, eldönteni, milyen lesz, alapanyagokat venni hozzá. Én a tavalyit szeretném használni, gyertyákat nem gyújtottunk, szerintem amíg a gyerekek kicsik, nem is fogunk. Azért jó lenne megnézni, nem potyogtak-e le a tobozok és a díszek.
  3. Vásárlás - még egy karácsonyi ajándékot, valamit az adventi naptárba, tartós élelmiszert a sütéshez-főzéshez
  4. Sk ajándékok - elkészíteni egy ajándékot, dekorációt, nekikezdeni az adventi naptárnak.
Alig várom már a jövő hetet, hogy utolérjem magamat:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon