Várólistacsökkentés 2016


Mert kell egy kis kihívás a jövő évre:) Kétszer buktam már el rajta, de érzem, hogy jövőre sikerülni fog, hisz olyan könyveket raktam fel a listámra, amiket akár most azonnal elkezdenék olvasni, és ha kézimunkára nem is lesz időm a jövő évben, olvasásra minden nap szakítok majd időt.

De miről is van szó? Lobo 5 éve indította nemzetközi példára ezt a kihívást, melynek az a célja, hogy az olvasásra váró, felhalmozott könyvkupacot legalább 12-vel csökkentsük egy év alatt. Persze, ez egy ördögi kör, hisz míg egy könyvmoly elolvas 12 könyvet, a polca újabb 20 könyvvel bővül... Egyébként én ebben az évben összesen 12 könyvet olvastam el eddig, de volt több hosszabb olvasói válságom is, ezért nem félek a jövő évtől. Nade vissza a kihíváshoz. Ennek a 12 könyvnek olyannak kell lennie, ami már legalább fél éve vár a könyvespolcon, tehát nem lehet új. A könyv lehet e-book és hangoskönyv is. Könnyítésként ki lehet választani még 12 könyvet (ez az ún. alternatív lista), ha éppen nem lenne kedvünk valamelyik könyvhöz a listánkon.

Nézzük is, melyik könyveket szeretném elolvasni jövőre:









Az alternatív várólistámon pedig ezek a könyvek szerepelnek:
- Agatha Christie: Az Ackroyd gyilkosság
- Agatha Christie: A szárnyak szava
- Agatha Christie: A nagy négyes
- Ördög Nóra - Törköly Erika: Angyalműhely
- Elizabeth Gilbert: Eat, pray, love
- Jodie Picoult: A nővérem húga
- Emma Donoghue: A szoba
- Sarah Dessen: Figyelj rám!
- Joanne Harris: Egész évben karácsony
- James Dashner: Halálparancs
- Rainbow Rowell: Eleanor és Park
- Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának

Szeretnék majd mindegyik elolvasott könyvről egy blogbejegyzést is írni, mert már most érzem néha, hogy elhülyülök otthon, és már nem tudom normálisan kifejezni magam, jó lesz egy kis gyakorlás:)

2 comments:

IsaBella povedal(a)...

A 2015-öst kivéve eddig én is minden évben elbuktam, pedig már az elsőtől kezdve jelentkeztem az összesre. :)
Érdekes könyveket válogattál össze. Jó olvasást!

Kristína povedal(a)...

Én talán csak kettőre jelentkeztem eddig, mindkettőt elbuktam:) Aztán Panni születésekor inkább lejelentkeztem szinte minden ilyesmiről. De most valahogy kell a kihívás:) Már nagyon várom, hogy valamelyiket elkezdjem olvasni, szinte mindbe belekezdenék most azonnal. Remélem, most már nem bukom el...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon