Horgolt angyalka #2

Ezen a héten Léván vagyok a gyerekekkel, így esténként sor kerülhet egy kis kézimunkára is. Végre meghorgoltam az angyalka összes részét, már csak az összeállítás van hátra. A hajától eléggé félek, valószínűleg emiatt megint el fog tartani jó ideig a befejezés:)

A kicsi dolgokkal - kézzel és a ruha ujjával eléggé megszenvedtem. Ezeket még gyakorolnom kell, de végeredményben nem lettek rosszak, csak sokáig tartott az elkészítésük, és másnap nem éreztem az ujjaimat. A megfelelő szárnyat is sokat kerestem. Persze a legjobban az tetszik, ami az eredeti angyalkákhoz van, de annak fizetős a mintája. Az angyalkák "talapzatát" a tervező kis faköröcskékből készíti, és azt horgolja körbe. Én a hétvégi lakásavató buliról munkáról szereztem be vastag kartonlapocskákat, azokból vágtam ki egy kört. Most már azért jó lenne befejezni, mert vannak új ötleteim is, de nem akarok addig új fonalakat rendelni, míg az angyalkákat nem készítem el.



 
christine blogja Blog Design by Ipietoon