A Nagy Lomtalanítós Kihívás

Úgy gondoltam, ha már így "egyedül" vagyunk napközben, amikor Kispeti szépen alszik, néha az esetleges pihenések és Downton Abbey lemaradásom behozása közben még egyszer utoljára nekiugrok a lakás lomtalanításának. Valahogy elememben vagyok mostanában, jól megy a pakolászás (bárcsak látszatja is lenne...) A listázós füzetemben összeállítottam egy 30 pontból álló listát (ami azóta tovább bővült), mivel szeretnék egy-másfél hónapon belül végezni. Szeretném hetente egyszer itt is bemutatni, mivel haladtam, ez ösztönöz engem is a további munkához. Az én listám így alakult:

  1. Újságok, magazinok
  2. Kábelek, elektronikai kütyük
  3. Iratok
  4. Orvosságok
  5. Kispeti ruhái
  6. Én ruháim
  7. Horgoló- és kötőfonalak
  8. Kreatív cuccok
  9. Panni újságai
  10. Panni ceruzái, tollai és a kisasztala
  11. Könyvespolcon található füzetek, mindenféle papirok és kellékek
  12. Kompótok, konzervek
  13. Kamraszekrény
  14. Edények
  15. Egyéb konyhai eszközök
  16. Tisztálkodószerek
  17. Takarítószerek
  18. Törülközők
  19. Fürdőszobai játékok
  20. Könyvek
  21. Táskák a hálószoba padlójáról
  22. Műanyag táskák, szatyrok
  23. Panni játékai
  24. Panni ruhái
  25. Panni könyvei
  26. Törölgetőrongyok
  27. Peti ruhái
  28. Poharak, tányérok
  29. Gyerekek üvegei, cumijai
  30. Fehérneműk
  31. Receptkönyvek
  32. Piperecuccok
  33. Virágok
  34. DVD-k
  35. Használati utasítások
Panni rajzolós holmijait és a kisasztalát már tegnap rendbe raktam, végre újra van hol kifestőznie. Remélem sokáig megmarad ott a rend, bár nem fűzök hozzá nagy reményeket:) 
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon