Helló szeptember!


Augusztusban mintha nem történt volna semmi sem, pedig a háttérben bizony zajlanak dolgok, amiről még nem szeretnék beszélni, majd csak ha már biztos lesz. Úgy vártam már egy kis esőt, mennydörgést, villámlást, lehűlést, de csak nem akart megérkezni, csak egy-két nap volt elviselhetőbb ebben a hónapban. De túléltük, és végre itt a szeptember, az ősz, a kedvenc évszakom.

Egyébként nem is tudom, mivel ment el ez a hónap. Valahogy csak a végére emlékszem:) Egy hetet töltöttünk Balonyon az anyumnál, mert Pozsonyban nem volt meleg víz, onnan pedig péntek délelőtt indultunk egy hosszú hétvégés kirándulásra Sárvárra Peti szüleivel, de erről majd később írok. Remélem. Balonyon meglátogatott egy kedves barátnőm, Évi (Fufu), akinek ígértem egy patkányos könyvjelzőt, amit sikerült is gyorsan meghorgolnom még azon a héten. Szerintem cuki lett, de nem készült róla kép, ami nem nagy gond, mert Évi révén meglett az első (3) igazi megrendelésem, egy patkányos és két békás könyvjelzőt kell horgolnom. A patkányos már majdnem kész, és a békáshoz is megrendeltem már a mintát. Szóval később pótolom a képeket:) Panninak mostanában vannak "megérzései", ha valaki nagyon szimpatikus neki, az első perctől fogva megkedveli. Most is így volt, le sem szállt Éviről, míg nálunk volt. "Flizbiztek", kifestőztek, krétával rajzoltak a betonra. Évi amúgy is olyan kedves természetű, imádja a gyerekeket, jó volt vele lenni. Lehet, hogy augusztusban két hetet is töltöttünk Balonyon, vagy az még júliusban volt? Teljesen összefolynak a napok.


Mi volt jó augusztusban?
  • ahogy Panni Petivel fürdik és mókázik neki
  • Jemné melódie-t (nyugodt, lassú zenés rádiót), nem gyerekzenéket hallgatni napközben
  • Pannival kifestőzni, míg Peti alszik - Panni a sajátját, én felnőtt kifestőt színezek
  • könyvjelzőt és cuki faragót találni szelektáláskor
  • a negyedik és ötödik nyereményem ebben az évben:) Az Evita magazintól nyertem két mozijegyet Meryl Streep új filmjére (Florence - A tökéletlen hang), amire Peti anyukáját hívtam el, valamint még az azonos című könyvet és A vaslady című DVD-t. A könyv sajnos cseh, de majdcsak megbirkózom vele:) Az ötödik nyereményem pedig (hehe, Anitának még nem is mondtam, már a negyediknél majdnem agyoncsapott:) a Konyhapénz verseny nevezési díja, ami 1000 forint volt, de Kinga elengedte nekem és még pár embernek, viszont jobban is kell igyekeznem:)
  • Konyhapénz verseny - érzem, hogy végre jól fognak alakulni a dolgok, 125 napon keresztül minden napra van egy apró feladat, ami előbbre visz mind a spórolásban, mind a főzés megtervezésében. Már most sokat segített, pedig még csak az ötödik napon vagyunk túl. Házi feladatokat kell megcsinálni és határidőre elküldeni, jó kis motiváció számomra:)
  • Mivel rukkolán sokat garázdálkodok, de Magyarországról sajnos nem nagyon akarnak Szlovákiába postázni az emberek (tisztelet a kivételnek), sikerült molyon leegyeznem egy győri lánnyal, hogy hozzá postáztathatok, és nála átvehetem a könyveket, ha épp arra járunk. Így ebben a hónapban hat könyv jutott hozzám:) 3 a Neveletlen hercegnő sorozatból (majd egyszer Panninak, addig olvasgatom én), és az Anne Shirley sorozat hiányzó három kötete. Ezt is egy kedves lánynak köszönhetem, mert eredetileg egy könyvet happoltam pontokért, ő pedig elküldte a hiányzó kettőt is, teljesen ingyen.
  • Az elkészült patkányos könyvjelző - saját magamat is megleptem, milyen egyenesen tudok horgolni. Megy ez kérem, jó úton haladok:)
  • Végre kiolvastam egy könyvet, Zoe Sugg - Girl Online című regényét, romantikus kis könyvecske, de ez kellett most nekem, meg amúgy is a blogvilágról szól, jó volt, majd írok róla
  • naplementét fényképezni
  • Pannitól névnapi ajándék-rajzot kapni (ő és én vagyunk a képen)

És hogy mi vár ránk szeptemberben?
Nagy-nagy változások az elkövetkezendő pár hónapban, remélem minél hamarabb kialakul minden, mert már türelmetlen vagyok:) Panni hétfőn kezdi az óvodát, de azzal még nem számolok, hogy több időm lesz majd, mert a beszoktatás alatt azért a közelben kell lennem a városban. Hétfőn még csak két órát lesz, lehet mi is ott leszünk vele, míg mindent elmondanak, mit kell vinnünk, mi lesz a jele, hol lesz a szekrénye. Két-három nap után már délig lesznek, majd ott is alszanak.
Van egy 28 pontos listám arról, mit kell szelektálnom minél hamarabb, ezen végig szeretnék menni szeptemberben, legkésőbb október közepéig.
Folytatom a konyhapénz versenyt is.
Szeptember közepén lagziba vagyunk hivatalosak. Arról is van egy jó kis listám, mi mindent kell még addig elintéznem:) Kispetinek már megvettem a rucit (egy frajer kis kék inget, farmerrel fogja felvenni), Panninak van az előző lagziról. Nekem viszont se ruhám, se cipőm... Az ajándékot már kiterveltük, már csak meg kéne csinálnom.
Be kell fejeznem 3 könyvjelzőt.
El akarok menni moziba is az anyóskámmal, mielőtt befejezik a film vetítését:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon