Puffy Angels #1

Gondoltam megmutatom nektek, mivel szöszmötöltem az elmúlt egy hónapban. A képek nem a legjobbak, eléggé borús az idő, és a horgolótűt is menteni kellett a tudásvágytól szomjazó egyéves elől... A minta Puffy Angels névre hallgat, spanyol és orosz keverékéből dolgozom össze. Szerencsére a képek sokat segítenek. Érdekes vele dolgozni, van benne horgolás, kötés harisnyakötőtűvel (sógorom megnyugtatására írom, hogy a zoknit (vagy harisnyát?) zokni- (vagy harisnya?) kötőtűvel készítettem), és varrás.

Egyelőre a két lábat horgoltam meg a két zoknival, az egyiknek a csizmáját is, valamint a két kezet és a fejét. Élvezem csinálni, minden részlet egy kihívás.



És hasonló lesz, ha végre elkészül:


Most egy kis horgolós szabadságra megyek, mert valamitől nagyon fáj a jobb csuklóm és a hüvelykujjam... Azért itt-ott, amikor a kicsi engedi, horgolgatok egy-egy sort, de nem erőltetem. De már nagyon hiányzik a munka:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon