Murphy

Múlt héten szinte semmivel sem haladtam. Azt sem tudom, mivel telt el a hét, két napot iskolázáson is voltam, és ez elég sokat elvett az erőmből. Annyira jutottam, hogy átváltottam anyum szülinapi ajándékához (decemberben esedékes) a fonalakat DIM-ből DMC-be. Mivel két átváltóm is volt és egyes számok nem egyeztek, táblázatot készítettem, és azt a fonalat fogom választani, ami jobban illik a többi közé, vagy éppen lesz az üzletben:). Szaggatott vonallal vannak elválasztva azok a színek, ahol nem egyezett meg az átváltás. Szerintem nem annyira szembetűnő az eltérés a színek között...

Ezen kívül meg "összezippeltem" a receptes füzetemet, hogy költözködésnél ne kelljen annyi felesleges cuccot magunkkal vinnünk. Hétvégén meg amikor rámjött a hímezhetnék, rájöttem, hogy elvesztettem a "tüvemet" (ami egyébként hímzőtű címszó alatt fut másoknál:)), Murphy okos bácsi volt, megmondta előre:)

Idegenforgalmi témában viszont annyi előrejutásom volt, hogy megvettem álmaim könyvét, Szlokia turisztikai lexikonját. Egy csomó olyan információ van benne, ami suliból is ismerős, és sok segítséget nyújt turisztikai iroda létrehozásában, ráadásul Szlovákia összes látványossága benne van, városok nevezetességeivel, múzeumokkal, rendezvényekkel, még szállási lehetőségekkel is, három nyelven: szlovákul, németül és angolul. Szuper egy könyv... Amint elmúlik ez a lappangóssemmitsemakarós időszakom, hozzáfogok tanulni. Csak lennék már túl rajta...
Már megint fáj a szemem... Talán holnap?:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon