Egy feledhetetlen hétvége - néhány felejthető emlékkel:)

Bár azt mondtam, egy ideig biztosan nem fogok hozzányúlni a hajós képemhez, mégis majdnem befejeztem a hétvégén. Most még nem mutatom meg, majd csak a kész képet, remélhetőleg még a tábor előtt. Mert szombaton utazunk:) Most már kezdhetek gondolkozni HortenZita ajándékán is:)
Ez a hétvége csodálatos volt. Egy kicsit meghosszabbítottam - két egész nappal. Csütörtökön állami ünnep volt nálunk, pénteken meg már nem láttam értelmét annak, hogy 3 órát utazzak csak azért, hogy dolgozhassak. Ááááá, minek:) Inkább elmentem dokihoz injekcióra, de amikor megláttam a nővérke kezében a tűt, inkább szóltam, hogy még nem vagyok pszichikailag felkészülve. A nővérke nem érzett együtt velem, jó hogy nem tépte le rólam a gatyát... Meg aztán letolt, hogy hogy nézek ki. Háááát, jobban mint szemüveges koromban:) Nem vette a lapot, beküldött a dokihoz (hozzáteszem: alulról taposom a 48 kilót). Étvágygerjesztő. Á, attól inkább aludtam, mint ettem volna. Napi B-vitamin injekciók. Nemnem, nem a városban dolgozom... Lealkudtam egy jókis magnéziumra, meg hogy pénteken menjek vérvételre. Előre látom, hogy újabb 3 évig nem fog engem látni:)
Aztán két nap alatt átszortíroztam a ruhatáramat. Kolleganőm azt mondta, hogy ha valamit 1 évig nem használunk, azt ki kell dobni. Gondoltátok volna, milyen nehéz megválni még egy lyukas-foltos elnyűtt pólótól is??? 3 polcom volt, abból kidobtam egy egészet, de amikor visszapakoltam, méginkább nem fértem el!!! Ha valaki ezt megmagyarázza, külön ajándékot kap:) Még hátravan a "hivatalos papírjaim" szortírozása. Ja, a kozmetikát is kivégeztem, maradt egy szempillaspirálom és egy szemfestékem. AvonLady létemre másfél éve szinte nem is festem magam, de gyűjteményem limlomokból volt akármekkora:)

Asztaaaaaaaaaaa mekkora zivatar van nálunk...
Ami a legeslegjobb volt a hétvégében: OMEGA-KONCERT Győrben:)))) Vagy 40ezer ember - hatalmas tömeg - én persze óriás termetemmel középen, még a kivetítőt is csak itt-ott pillantottam meg. A két órás koncertet nem élveztem annyira, mint azt a négy szám ráadást, ami végre előhozta bennem az igazi "omegás" érzést. Együtt kántáltam a tömeggel a Lénát (minden második szavát tudtam), Petróleumlámpát, Gyöngyhajú lányt és a Régi csibészek-et. Hihetetlen élmény volt, főleg hogy ez volt életem első igazi koncertje. Asszem ez az élmény egy életre szól. Ja a tüzijáték is a ssperma-fényekkel:)))) Éjjel két óra után értünk vissza Lévára, másnap szinte az egész napot végigtunyultuk az ágyban. Ja, a vasárnapot is:) És végighímeztem az estét....

Régi csibészek, nem ismernek engem meg, nézik mit nézek, aztán továbbmennek:))))

14-től 21-éig csillagásztáborban vezetősködöm. Még elő sem vettem a párommal együtt tartott előadásunk anyagát, alig emlékszem már, miről beszéltünk tavaly. Nekemvaló téma - a csillagképek mitológiája. Ki akartam egy kicsit bővíteni erre az évre, de semmi időm... Sem kedvem hozzányúlni. Pedig már csak egy hét. És ajjaj, mennyire várom már azt az egy hetet:)))


3 comments:

Timici povedal(a)...

sógornőmék is voltak a koncerten, nekik is nagyon tetszett:)
ruhakidobálásért virtuális kézrázás, nekem olyan nehezen megy megválni a régi dolgoktól, akkor is ha 1éve nem volt rajtam:D, hős vagy!

Christine povedal(a)...

Hehe, köszönöm, de azért ne hidd, hogy mindent kidobtam:) Sőt, van pár dolog, amiről tudom, hogy sohasem veszem már fel, de mi van, ha egyszer mégis kellenek?:) Pl. építkezésnél még jól jöhetnek a kicsit ütött-kopott ruhák, nem?:)
Egyébként főleg az építkezés az, ami miatt most "csökkentem" a vagyonomat... Kár, hogy nem a saját házunk lesz, úgy költöznék már külön lakásba, ami csak a miénk...

IsaBella povedal(a)...

Pár éve nálunk is volt Omega koncert, nagyon jó volt. Én is nagyon szeretem őket. :)
Anyukámmal általában minden ősszel és tavasszal folytatunk pár szócsatát, hogy mit kéne már kidobni a ruhatáramból, és mit nem... ő dobná, én még hagynám, pedig tudom, hogy nem használom. :D

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon