Csak mutogatok...

Már nincs kedvem dolgozni... De míg a párom megérkezik, megmutatom mibe szerettem bele én a héten (eddig még semmit sem alkottam, mert egyfolytában utazunk, mostanában inkább olvasni van kedvem).

Drágámmal választtattam két képet, amit "elviselne" leendő szobánk falán, 2 helyes kutyust. De azt mondta, hogyha hímzek valami szépet, azt is kitehetjük a falra. Erre én azt mondanám: Szerencséje, hogy öreganyámnak szólított:) Szóval nagyon megtetszettek a keleti képek, mint pl. ezek (és tuti csinálok belőle egyet kettőt):



Aztán meg a Love is... sorozat:


Mindkettőből van még jópár a tarsolyomban, csak szemezgettem belőlük. Egyébként ahogy átgondolom, rengeteg félbehagyott munkám van, a PIFek is ott vannak még, mégis azonnal nekiugranék a gésának vagy a kis fácskának... De úgyis csak hétvégén tudok böködni vagy kötni. Kéne valami jó táskát szerkeszteni, amiben cipelhetném a munkáimat Lévára...

Hol van már ez a pasi???
Ok, bevallom, én voltam a hibás...:) Ötkor felhívtam a páromat, hogy mégis hol van már - le volt merülve a telefonja. Még soha olyan gyorsan nem pakoltam össze, és már lent is voltam az épület előtt. Szegénykém fél órája várt, én meg nyugodtan interneteztem. Nade könyörgöm, nem arra van a portás, hogy felszóljon, ha keresnek???:))
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon