Nem tűntem el...

Nem tűntem el ám, csak egy kicsit átalakultam... Kissé el vagyok havazódva munkaügyileg, és még csak el sem tudom dönteni, menjek-e vagy maradjak, úgyhogy...
Sokat akartam mutogatni, de csalódott lettem a képek minősége miatt, elnézéseteket kérem:)

Szóval én is kötögettem egy kicsit, a mellényem első fele egy hét alatt készült el. Én notórikusan az első felével kezdem a kötnivalókat:) Majdnem teljesen saját tervezésű a formája, sőt inkább úgy mondanám, hogy kb. 4 pulóver és mellény szabásmintájából raktam össze. Remélem nem lesz végül bő... Először csavart mintát akartam kötni, de két szállal készítem, és így is nehéz kivenni a mintát kötés közben... Ezért inkább végigböngésztem a Kötőskönyvet, és találtam egy egyszerű sima-fordított mintát, ami végeredményben úgy néz ki, mintha csavart lenne... És nem is nehéz:) Hát az én képemen látszik a minta is, ezen nem:S


Aztán mivel egyik hímeznivalómhoz sem volt fonalam, muszáj volt valamibe belekezdenem, méghozzá egy jó színesbe, hogy kicsit ellensúlyozza a szürke hangolatomat. Aki rájön, hogy mi ez, annak megmutatom a kész munkát is (amint elkészült:)) Azért azt elárulom, hogy a lusta projektemhez lesz, és ezeknél a képecskéknél nem igazán követem a mintában megadott színeket. Ezért sem ijedtem be, ha valamilyen fonal nem volt itthon, használtam mást...


Tegnap párom 8-ig volt suliban, nekem fél 5-kor vége a munkaidőmnek (persze maradtam még 6-ig), utána elmentem shoppingolni egy kicsit. Ééééés megvettem életem első igazi fonalait (=Anchor) :))) Hát mit mondjak, egy vagyonba került a 20 db fonal, de annyira jó érzés, hogy megvannak, este sorbaraktam őket és csak úgy csorgott a nyálam:) Nálam a legnagyobb meló az anyag körbefércelése és bejelölése, és amíg az nincs meg, addig nem kezdek hímezni, viszont ahhoz meg nincs kedvem, és olyan szomorú vagyok........:( A fonalak a mediterrán utcához lesznek.


Még valami... Fülestől megkaptam a Herbs & Spices mintáját, amit a Bucillától kapott anyagra álmodtam - de nem fér rá... Egy négyzet 36x36 "szem", a minták ennél jóval nagyobbak. Nincs ötletetek, hogy mit hímezzek rá? És a nagy vagy a kis kockás négyzetekbe hímezzek?:)



11 comments:

helen povedal(a)...

Gyors reagálás a hímzésre: Sunny Day Angel... Nincs véletlen a mintarajzon egy szürke foltocska felül? (van egy szürke sáv, benne az, hogy This chart is sized to ..., és kicsivel a T előtt, fent)

Kata povedal(a)...

Szia !
A kiskockás vászonrészébe sem fér el a minta ? Én arra himeznék , és nem az Aida betétbe .
Kata

Nina povedal(a)...

De, van ötletem :)
The Country HErbalist Alphabet - szintén JJ, mi ezt hímeztük sutyi RR-ként... Több fotó van a blogomban, legutóbb egy egész terítőtől is, amit ajándékba hímeztem külön projektként ;)
23x25-ösek a gazok és nagyon szépek!
Mintát küldöm mélben, ha kéred ;)

Nina povedal(a)...

küldtem mélt :)

Christine povedal(a)...

A kiskockás rész... nem is tudom, lehetséges:) Nina, köszönöm szépen a mintát, azt hiszem inkább a te "gaz"-jaidat fogom használni:)

Christine povedal(a)...

Évi, nem tudom, de majd otthon megnézem. Miért, fontos?:)

Timici povedal(a)...

a hímzésed DIM:Sunny Day Angel, a kiskockákba én is azt a JJs fűszereset ajánlanám, amit Nina írt, tervbe vettem én is már őket, nem túl nagyok, de mutatósak;) vagy pillangókat vagy kis virágokat, attól függ mit szeretsz:) mellényedre kíváncsi lennék, sajnos így nem sok látszik belőle, talán napfénynél lenne érdemes fotózni. szépek együtt az Anchor fonalaid, én is imádom nézegetni őket egyben.:)

helen povedal(a)...

Ha valóban úgy van, akkor hímzés közben gondolj rám, mint eredeti örzője :) Volt a neten valami verzió, de annyira pocsék volt, hogy megvettem a készletet.

Christine povedal(a)...

Nincs rajta folt... De sebaj, majd úgy veszem, mintha tőled lenne:)
Mivel ketten is eltalálták, mit csinálok, muszáj lesz majd a készet is megmutatnom:) Bár már belekezdtem abba a helyes kék utcába, nem tudom mikor sikerül befejezni az Angelt.

Anonymný povedal(a)...

Hogy is gondoltad, hogy nem mutatod meg ennyi érdeklődőnek? :)

Christine povedal(a)...

Hát nem tudom, mi van a mellénnyel, notebookon nagyon jól látszik a minta, asztali gépen alig... Vagy meg kéne tisztítani a képernyőt:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon