Ősz

Imádom az ősz színeit, főleg, ha meleg van, és kint lehetek a természetben. Hétvégén kiélveztük a nap talán utolsó melengető sugarait, most újra egy hét utazás és munka jön, ki tudja, jövő héten milyen lesz az idő...
Párommal és szüleivel Selmecbánya környékén jártunk, gombásztunk, kastélyromokat, sziklába vágott házakat néztünk, és szívtuk a friss levegőt. Odafelé az úton először egy szarvas állt meg előttünk bambán, mintha csak jelezni szeretné nekünk, hogy hahó, beléptetek az én felségterületemre - szinte le sem akart menni előlünk az útról. Aztán egy hatalmas birkanyáj vágta el az utat - mint a filmekben. És az erdők csodálatosak voltak... Piros, sárga, barna színben pompáztak, olyan volt a táj, mintha a fák csak most mentek volna nyaralni, és egy kicsit leégtek volna a tűző napon.Vasárnap páromnak fel kellett mennie Pozsonyba, hogy felvigye a kádat a romban álló lakásba. Már nagyon költözhetnékem van... (De egy pozitív dolog is volt a napban: megtudtam, hogy egyik legjobb barátnőm - kettő van - felköltözött Pozsonyba, végre lesz barátnőm Pozsonyban!!! 2 éves ittélés alatt ez hiányzott a legjobban). Szinte egész nap nem láttuk egymást, úgyhogy volt időm hímezni az utcácskát. Nem nagyon haladtam, mert többet bontottam, mint amennyit hímeztem. Van egy olyan érzésem, hogy nem éppen megfelelő DMC-Anchor váltóm van, a színek alig hasonlítanak a valódi képre, úgyhogy kicsit csalódottan mentem aludni. Találtam egy másik átváltót is, megnézem azok alapján más lesz-e a színskála, ha igen, akkor ma újra bevásárlás... Párom úgyis 8ig suliban van.

A macsekom, akinek a hátsó lábát szintén fordítva hímeztem először, nekem sokáig mégsem tűnt fel a hiba:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon