Blogolok

Most nem mutatok semmit, semmivel sem haladtam, talán ha két lépcsőfokot megcsináltam az utcácskámon. Múlt héten megérkezett hozzánk is az influenzajárvány, egy hétig ki voltam írva, de csak egy napot használtam ki a pihenőből - valakinek dolgoznia is kell, helyettem nem csinál meg senki semmit...:S Hétközben szinte semmit sem tudok kreatívkodni, most hétvégén pedig a csillagászegyesületünkkel voltam Patrovecen, ahova kistáborba is járunk. Olyan jó volt újra találkozni a barátokkal, beszélgetni nem csak csillagászati témákról, kirándulni az erdőben a mínusz 20 fokos hidegben (najó, 6 fok volt szombaton). Rendkívül hideg volt, alig tudtam éjjel megmozdulni a paplanom alatt, annyira vastag volt a takaró, mégis majd megfagytam. Előadásaink is voltak, hogy necsak szórakozzunk - őszintén bevallom, sok mindent nem értettem:) Megegyeztünk, hogy még novemberben vagy december elején elutazunk Pestre, megnézzük a Csodák palotáját és a Jövő házát (?), annyira várom már. Szerintem mindenki, mert pl. azokkal a jókis fejtörő kockákkal igazán élvezünk szenvedni:D

A héten nagy feladatok előtt állok, pl. én fogok főzni:( Ha párom jövő héten már nem bírja, akkor nagyihoz megyünk majd kajálni:))) Aztán meg meg kell szervezni a szombati bécsi utunkat, szerdán lesz már három éve, hogy együtt vagyunk drágámmal, ezt az ajándékot találtuk ki magunknak. De ma még szöszmötölnöm kell a munkában, csak holnap állhatok neki szörfölni a neten a vonatok, villamosok, belépők és nyitvatartások ügyében... Jajjj, úgy várom már:)))

1 comments:

Anonymný povedal(a)...

Csodás tervek! Kívánom, hogy mind megvalósuljon és teljék örömöd bennük!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon