Végre van mit mutogatnom:)

Bizony, eljött az a perc is, hogy végre mutassak valamit... Mostanában nincs sok időm, sőt inkább kedvem kézimunkázni, de csináltam magamnak egy hosszabb hétvégét (nálunk eredetileg nem volt szabad a péntek), és elhatároztam, hogy befejezek egy-két dolgot. Félig sikerült is, de még mindig hátravan fél nap:)

Szóval: Sunny Days Angel - már csak a kontúr hiányzik. Ő a Lusta projekt második darabja, de igazság szerint nem tudom, hogy rajta lesz-e az ágytakarón. Nem igazán gyerekeknek való...


Ez pedig a következő áldozatom lesz Lusta projekt ügyben (Forever Friends - Baby Sleeping):


Aztán az elmúlt egy-két hétben ennyit haladtam az utcácskámmal:


És végül a mellényem hátulja - már csak pár sor, és csinálhatom a nyakkivágást, na meg persze hátravan még a nyakrész elkészítése, de szerintem már így is jól állok vele:)


Párocskám kiválasztotta a karkötője mintáját, ilyet szeretne, de kék árnyalatokban. A napokban ehhez is hozzákezdek. Ő ezt jobb szemmel nézi szerintem, mint a hímzést és a kötést:)


Végül hozzákezdek az egyik PIF-ajándékhoz is, csak gyorsan meg kell még állapítanom, Manyesz vagy Ditti jelentkezett-e először, nehogy aztán lelkiismeretfurdalásom legyen:) Bármelyikőjük is legyen az első, a második ajándék úgyis hamarosan elkészül... Asszem. Remélem. :o)
Megyek számítógépet takarítani. A bátyám már így is üldöz, mikor égetem ki a "hülyeségeimet". Még nem látta, hogy a notebookomban mennyi van:) De szerencsére ahhoz semmi köze.....

1 comments:

Moki & Rudi povedal(a)...

Hu, Christine! Nagyon ugyes vagy!!! Ezek a kezimunkak gyonyoruek! En a napokban kaptam ihletet, hogy nekialljak kezimunkazni, ugyhogy most bujom a temaval kapcsolatos oldalakat... Es csak amulok!!! Keresztszemezni szeretnek es kotni is, meg horgolni, meg ilyen klassz karkotoket is csinalnek! A heten megyek egy kort a varosban, anyagbeszerzes ugyben! Meg egyszer gratulalok es csak igy tovabb!

Udv!
Moni

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon