Fényképgép:) + Butterfly & Clematis 1

Tegnap délután jött a sms, hogy már el is mehetünk a fényképezőgépért. Eredetileg azt írták, hogy csak jövő hét csütörtökön lesz (szerda délután mentem volna Nürnbergbe). Aztán kiderült, hogy nem megyek Németországba, ekkor jött az első sms, hogy már hétfőn lesz gép. Miért is ne:) Nade hogy ne fecsegjek, íme, Sony Alpha 200:


Párom választása, ő ért az ilyenekhez. Amikor először kicsomagoltuk (még a raktárban, hogy megvan-e minden), meg is ijedtem, hogy hűha, ez nem akármi, meg sem merem fogni. Párom kioktatott, hogy ezzel már nem lehet csak úgy kattintgatni!!! mint ahogy az a szokásom - jaja, tudom, félig lenyomom, aztán teljesen lenyomom... De még ez sem volt elég neki:) A raktáros pasi viccelődött is velünk, hogy jövőre már képkiállításunk lesz. Na meg hogy én leszek a legfőbb téma. Na persze... Nem látott még engem lefényképezve:) Bármilyen jól is nézek ki (?) aznap, a fényképem tuti üti a Bambanő (Drew Barrymore) szintjét...

Persze vettünk bele 2 gigás kártyát, adapter nélkül:( De párom ma azt is vett, és el is készült az első fotó - miről másról: hímzésről:) Butterfly & Clematis 3 nap után:


Imádom hímezni, bár eleinte féltem kicsit az összefogott fonalaktól, mer végülis duplán lett átváltva, Dimensionsról DMC-re, DMC-ről Anchorra, de eddig még jól mutatnak a kevert fonalak. A félixekkel gyorsan lehet haladni, az eredmény szerintem pedig csodás... Egyszer magamnak is kihímzem majd. Úgy szeretném most is hímezni, de munka van:( Délután névnaposainkat köszöntjük, holnap pedig megyünk házat pucolni...

Úúúúúúúgy örülök a fotogépnek:))) Úgy érzem, most kezdődött el az én fényképész pályafutásom:))

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon