Butterfly & Clematis készen, kontúr nélkül

Végre sikerült valamit befejeznem:) Bár nem teljesen kész, mert a kontúr még hiányzik róla, de ami késik, nem múlik. Igaz, a kontúrozással mindig hadilábon álltam... De ezzel most igyekezek, mert ajándékba lesz, meg amúgy is el akarom már kezdeni a Pumuklis kispárnát Petinek.

Most jön a kellemesebb része az egésznek, szeretem visszarakosgatni a fonalakat a fonaltartó dobozomba, összeírni, melyikből hiányzik annyi, hogy pótolni kelljen, és összeválogatni a fonalakat a következő "műhöz".

A gondom csak az, hogy még sohasem jutottam el egy művemmel sem addig, hogy kereteztetni vigyem. Így nem tudom, milyen "állapotban" legyen. Persze tudom, hogy mosni és vasalni kell:), de keményíteni is?

Végezetül egy kép a mutáns katicáról, amelyik tegnap örvendeztetett meg minket (csak az egyik felén 9 pöttyöt számoltam össze...:))


3 comments:

bruercsi povedal(a)...

Nagyon szép, amit hímeztél! Bocsi, hogy beleszólok, ahova én hordom kereteztetni a képeimet, ott határozottan kérik, hogy ne keményítsem, sőt ne is vasaljam ki, mert nehezebb akkor szépen, csavarodás mentesen felkasírozni, mivel akkor merevebb az anyag. Ez csak az én tapasztalatom, (de van benne logika)nem tudom ahova Te viszed mit szeretnek, hogy tudnak szebbe dolgozni, talán érdemes megkérdezni előre tőlük! Nagyon szépek a munkáid!!

Christine povedal(a)...

Szia, egyáltalán nem haragszom, hogy beleszóltál:) Sőt, köszönöm a válaszod, igazad is van, legegyszerűbb, ha megkérdezem, milyen formában szeretnék a képet...

helen povedal(a)...

Nagyon szép lett :)
Én azért át szoktam öblíteni, finoman kivasalni, mert a szemek is igazodnak ilyenkor. De soha nem keményre vasalom, csak finoman átnyomkodom...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon