Negyed évszázad...

Mielőtt komolyan belefogok újra a munkába, megírom ezt a bejegyzést, mert már szombattól halogatom.
Szóval megint egy kicsit öregebb lettem a hétvégén... Konkrétan vasárnap. Mivel unokatesóm csak 4 nappal idősebb nálam, így neki is "kerek" évfordulója volt ebben az évben, egész hétvégén ünnepeltünk, az én szülinapomat szombaton, az övét vasárnap tartottuk. Jó sokat (finomat) ettünk, annál kevesebbet ittunk:), mivel szombaton bátyám 2 korty után kiöntötte a pezsgőmet, vasárnap pedig vezettem. De jól telt mindkét ünnepség. Anyu, köszi a tortát:))


Kaptam sok szépet, gyönyörű talpas poharakat a mamámtól (örökség), amiket még megfogni sem merek, a stafírungomba hosszú pezsgőspoharakat, pénzt, amit apum mindjárt elhappolt, a bátyáméktól a Twilight-ot, amibe még bele sem kezdtem, mert sohasem olvasok egyszerre két könyvet (pedig olyan kiváncsi vagyok már rá...), csokit és orchideát:


Most olvastam róla, hogy ha elvirágzott, utána 17 °C-ra kell tenni, és akkor 3-4 hét múlva újra kihajt. Hát kiváncsi vagyok, hol biztosítok majd be neki 17 fokot...

Mostanában csak a macikat hímeztem, semmi újba nem volt kedvem belekezdeni. Elkészült már Laci Maci is, sőt már elkezdtem hímezni a hátteret, aztán már csak a kontúr lesz hátra. Most pedig kötöm a négyzeteimet ezerrel, najó, eddig csak 4-et sikerült összehoznom a héten, de így már 94 db van. Kb. 100-150-nel vagyok csak mínuszban:D


12 comments:

nöné povedal(a)...

Így utólag kívánok Neked boldog szülinapot!
A képeslap nagyon jó! Orchidea szépséges. Nekem az ablakban van, ha elvirágzik, leszedegetem róla, de nem pakolom el a helyéről. Kb. 3-4 hét múlva újra virágzik, és nagyon sokáig megvannak a gyönyörűséges virágocskái.

Delfike povedal(a)...

Boldog szülinapot!
Szép a virágod és gratula a sok ajándékhoz!

Anice kötős blogja povedal(a)...

Az a huszonöt év! Most nosztalgiázom egy kicsit a bejegyzésedet olvasva..
Isten éltessen így utólag is!
Most hogy érzed magad vezetés közben?

Anonymný povedal(a)...

Én is sok szeretettel gratulálok!

Mit nem adnék, hogy újra annyi lehessek! :)

Anonymný povedal(a)...

Isten éltessen! Gyönyörű az orchideád, de nekem a macik tetszenek nagyon. Érdekes, van türelmem bármit megkötni, de ilyen gyönyörűeket (és pepecseket) hímezni nincs. De ezek a macik annyira élethűek!

Soleil povedal(a)...

Boldog születésnapot, Kriszti! Nagyon szép a virágod, s a macik gyönyörűségesek! Ha lesz egyszer unokám, ezt biztos meghímezem majd neki:-D

Timici povedal(a)...

Isten éltessen sokáig! Én 25éves voltam mikor megismerkedtem a férjemmel:D, immár 10éve:o)
A macikák nagyon nagyon helyesek, mindig jövök nézni hol tartassz velük.
Ilyen orchideám van nekem is, ne félj tőle, nem olyan nehéz gondozni és az sem árt neki, ha nem 17fokban lesz, enyémek is 20-22fokban vannak az ablakban és remekül bírják,de ahogy Gyöngyi is írta, ha elvirágzik sem veszem el az ablakból, maradnak a helyükön és nekem ugyan csak 3-4hónap múlva de virágzanak megint. Jó gondozást hozzá!

elina povedal(a)...

Boldog szulinapot...az orchidead gyonyoru!!!Es csak most vettem eszre hogy te is Szlovakiai vagy:-)))honnan is pontossan?:-)

Christine povedal(a)...

Köszönöm szépen a jókívánságokat! Valahogy semmi sem történt, minden maradt ugyanúgy, mint 24 évesen... Érdekes:)

Anice, egyelőre hétvégi sofőr vagyok, én szoktam Pozsonyból haza, és vissza vezetni. Egész jól megy úgy, hogy párom szinte mindent mond, hogy mit csináljak, mint egy instruktor:) De Te még tartozol egy sztorival, hogyan vitted el a buszmegállót:)

Nöné, remélem én sem nyúvasztom ki a virágomat, hallgatok rád, és az ablakban marad. Bár egyelőre még az asztalon van... De azóta már kinyílt rajta egy újabb bimbó. Csudaszíp...

A macik pedig... Hiányozni fognak, ha már befejezem őket. Olyan haladós kis minta, és nagyon aranyosak. Évi, az unokáidnak biztosan tetszenének majd:) Én fél éve csinálom csak, kisebb-nagyobb hézagokkal, úgyhogy van rá még időd:D

Eli, eredetileg Nagymegyerről származom, de nyáron a szüleim Balonyra költöztek, ami kb. 15 km-re van Megyertől, én pedig már egy ideje Pozsonyban tengetem napjaimat.

amilgade povedal(a)...

Boldog Születésnapot!!!!

Már egy ideje olvasgatlak, itt az ideje, hogy kommenteljek is!

helen povedal(a)...

Utólag is: boldog születésnapot!

belinda povedal(a)...

Igy utólag is boldog szülinapot! :)
Majdnem sikerült épp az ünnepedre odaérni az ajándéknak,pedig akkor még nem is tudtam hogy most van :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon