Nyuszi és pulcsi

Szombattól egy hétig megint szalmaözvegy vagyok, Peti csillagásztáborba ment nélkülem. Nagyon régen nem voltunk már egy hétig külön, max. 2-3 napot. Azt hittem, egy csomó dolgot fogok csinálni, de így a hét felében konstatálhatom, hogy szinte semmit sem csináltam:) Hétfőn bekötötték a TV-t és internetet, úgyhogy csak 11-re értem be munkába, délután még elmentem könyvtárba, úgyhogy csak negyed 8-ra értem haza. Így az első délutánom el is ment. Este a tv-n zongoráztam, néztem milyen programjaink vannak, hát elvoltam rendesen. Úgyhogy tűt még csak a kezembe sem vettem.
Tegnap Peti hazajött egy estére, hogy beinstalálja nekem az internetet, tudjak filmet tölteni, bocsánat, nézni:) ezerrel. Szegény vagy 4 órát szenvedett a routerrel, a T-Comba is el kellett ugranunk a kódokért, mégsem sikerült megcsinálni. Úgyhogy netem nem lesz hét végéig.

Pedig annyi mindent elterveztem... Össze akartam állítani végre a PIF-ajándékokat, mert minden kész van már, csak nincs összevarrva... Kimosni és beszegni a lépcsős képemet, kikeményíteni az anyuéval együtt, és bevinni a keretezőhöz. Fodrászhoz menni, mosni, vasalni, takarítani. Soksok Váratlan utazást nézni és hímezni a többi képemet. Biciklizni Devínre... Ehhez képest hét közepe van, már csak két napom van hátra. Peti pénteken jön értem, felpakol, és visz Selmecbányára, családi összeröffenésre, sátorozásra. Ja igen, csütörtökön kalácsot is kéne sütnöm. De addig a konyha közelébe sem megyek:D

Tegnap Peti hazahozta a fényképezőgépet is, úgyhogy készült egy-két fotó a műveimről, és az orchideáimról.

Itt tartok az első nyuszival:


Ez pedig a pulcsim állása, egy újabb mintaegység után:



5 comments:

Betsy povedal(a)...

"Szép kis város Selmecbánya..."

A fél karom odaadnám egy selmecbányai hétvégéért! Kellemes időtöltést! :D

Christine povedal(a)...

Éppen tegnap néztem egy amerikai film elejét, és jééé, ez Selmec (a Szentháromság-szobor úgy hasonlított). Áááá, dehogy, az nem lehet. Aztán mutatták a szoborhoz vezető utacskát, jééé, ez tényleg Selmec. Ááááá, ugyanmár. Amikor aztán egy bácsi bambult, és mögötte ott volt a Leányvár, megnyugodtam:) Tényleg Selmec volt:)
Amúgy meglepődnél, hogy ahhoz képest, hogy Unescos világörökség, nagyon lerobbant a város... Rengeteg lerobbant régi épület, és nincs rá pénz restaurálni... Nem akarlak elkeseríteni, egy délutánra szép kirándulás, de egy hétvégére már kiábrándító... Sajnos.

Betsy povedal(a)...

Ismerem a város, egy picit... A Dunaújvárosi Főiskola Selmeci Hagyományőrző Utóditézmény, én pedig a hagyományok értelmében megkeresztelt diákja vagyok/voltam! :D
Voltam már kint kétszer, gyönyörűnek láttam minden alkalommal, de az a nagy forgalom ami a történelmi városrészben volt nem igazán tetszett... :S
Mindenesetre megvan a maga varázsa a azoknak görbe utcáknak! :D

Betsy povedal(a)...

Lesz élménybeszámoló a sátorozásról? :D

Christine povedal(a)...

Igen, igen, nagyon szép, nem is tagadom:) Élménybeszámoló lesz, csak én annyira lusta vagyok berakni a gépbe a fényképeket, hogy nem is hinnéd....

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon