Orchideáim

Megmutatom még az orchideáimat. Gyönyörűek ezek a virágok, csak sajnos az elsőt nem gondoztam megfelelően... Mielőtt elmentünk a csillagásztáborba, még csak egy orchideám volt, márciusban kaptam a szülinapomra. Egész jól bírta ahhoz képest, hogy felülről öntöztem (a gyökereire), kemény vizet kapott, tűzött rá a nap. Még volt 4 virága. A táborban még áradoztam is róla, milyen jól bírja. Mikor egy hét után hazaértünk, az összes virágát ledobta... Visszavágtam, ahogy írták, remélem fog még virágozni. Mindenesetre a levelei szépen fejlődnek most. Úgy olvastam, nyáron inkább a levelei nőnek. Szóval eddig jól van:) Ilyen volt még fénykorában, amikor megkaptam:



Augusztus elején volt ám névnapom is:) Az egyébként világoszöld orchideát a kollegáimtól, a gyönyörű sötétrózsaszínt pedig a páromtól kaptam. Igyekszem jól gondjukat viselni.




2 comments:

Melinda povedal(a)...

Gyönyörűek az orchideáid!!
Nekem még nem volt szerencsém hozzá,de ami késik ...:)

Jucus povedal(a)...

Csodaszépek az orchideáid!

Meghívhatlak egy "bloglimonádéra"?:o)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon