Már megint Giveaway:)

Újra Katicánál:) Gyönyörűek az ajándékok! Jelentkezni november 3.-áig lehet!

Tegnap egy lépéssel újra közelebb kerültünk az "autós nyugihoz". Megkötöttük a kötelező biztosítást és a Kaskót is majdnem, de ahhoz ma még el kell vinni ellenőrzésre az autót. Nagyon kedves volt a biztosítós hölgy, csodálkoztam is rajta, Peti meg azon, milyen felkészült vagyok már autós dolgokban, tudtam mire kell kérdezni (bárcsak ne kellett volna bemutatnom ezt a tudományomat:). Viszont lehet, hogy szőrszálhasogató vagyok, de annyira nem tetszett, hogy csunyán írta a néni a szerződést... Kb. negyed 7-kor hagytuk el a bevásárlóközpontot, később olvastuk interneten, hogy fél 7-kor bombariadó miatt kiürítették. Biztos nagy lehetett a zűrzavar, hisz parkolni is alig tudtunk, annyi ember volt ott.

(a kép két éves, most nem hullik a hó:)

Vége lehetne már ennek az egésznek, mert semmi másra nem tudok gondolni, csak az autóra, és emiatt ezer éve nem is takarítottam, még a hímzős szekrénykém is becsomagolva áll a sarokban. Tegnap azért készítettem pár bobinát és felcsavartam egy jó csomó fonalat, de még annak is a fele hátra van. Hát ez van mostanában...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon