Aida-betétes terítő 6.2 plusz egy díj

Megint jöttem mutatni egy virágot, mi mást:) Ez már a hatodik. És már a hetedikhez is összeszedtem a fonalakat:)


Mostanában egyfolytában csak a PIF-eket gyártom, annyit ülök rajtuk, aztán ha megnézem a végeredményt, nem is lesz olyan sok ajándék... Szeretném őket még a héten postára adni. Jól is jött ez az egy szabadnap (ma ünnep van nálunk), Peti sincs itt, remélem ma mindet összeállítom.

Közben (még múlt héten) kaptam egy újabb díjat Mónikától, ami nagyon jól esett, főleg amit írt, hogy összetűbarátkoztunk mostanában. Remélem, nem csak a macik miatt:) Szóval én most ezt a díjacskát elküldöm Mónikának ugyanezért és Katicának, aki tegnap egy fantasztikus ódával örvendeztetett meg minket, amit férje pulóveréhez írt:D Olvassátok el!!!


Hétvégén csillagászati baráti összejövetelen voltunk, nagyon jól éreztem magam, csak kár, hogy megint olyan gyorsan vége lett a hétnek. Magammal vittem a három cédényi mintagyűjteményemet is az egyik barátnőmnek, akit sikerült (azt hiszem, újra-)fertőzni a hímzéssel. Az egyik előadás helyett csak ezt hallottam: Kriszti, ez milyen jóóó:D Pedig figyelni akartam. Én is kaptam tőle egy csomó mintát, ami nekem nem volt meg, meg is jött újra a hímzős kedvem, de nem volt velem semmi hímeznivaló... Tőle tudtam meg, hogy nem is szüntették meg a tescós fonalast, csak felújítás miatt átköltöztették a másik épületbe. Úgy örülök, mert máshol nem találtam a patchwork takarómhoz azt a fonalat, amit használtam, és még csak a felében tartok, de így szerencsére tudom majd folytatni. De abban jó volt a tudatlanságom, hogy most már két lelőhelyet tudok Pozsonyban:)

4 comments:

Anonymný povedal(a)...

Nagyon szèpen koszonom, teljesen belepirultam a dìjba. Kètszer is leellenoriztem, biztos, hogy èn vagyok-e, nem egy màsik Katica...

Mónika povedal(a)...

Kedves Christine!
Megnyugtatlak, nem csak a macik miatt!
Ha jól emlékszem - márpedig jól emlékszem - a Te blogod volt az egyik első keresztszemes blog, amire a Google segítségével rátaláltam, még akkor,amikor az első csálé xszeimmel próbálkoztam valamikor 2008. nyarán, és azóta mindig olvaslak ám!
A macikat nálad imádtam meg, de ennek köszönhetően ismertem meg a Dimensions-t is.

Kételkedsz még?

Christine povedal(a)...

Igen Katica, te vagy az:)
Mónika, egyáltalán nem kételkedtem ám!

Anonymný povedal(a)...

Nagyon erdekes, koszonom

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon