Január

Nehéz volt a január... Rengeteg munka, még hétvégén is, sokszor napi 12 óra. Rengeteget dolgoztam, hogy megtisztítsak egy könyvelést, amit csak két hónapja csináltam, és nagyon megkönnyebbültem, amikor befejeztem. Gondoltam, milyen jó lesz "tiszta lappal" kezdeni az új évet. Tegnapra már fura volt, hogy januárra nem kaptam még semmilyen számlát sem, végül kiderült, hogy januártól már más fogja azt a céget könyvelni. Holott két hónapos felmondási idő van... Valakinek szépen rendbe raktam a könyvelést...
Mikor befejeztem a zárást, szinte azonnal lebetegedtem, 5 éve először voltam otthon 2
napig betegség miatt:) Fura is volt, másnap már nem bírtam munka nélkül, haza kellett mennünk, hogy ne legyek Pozsonyban:)
Közben elkezdtem "felújítani" a fürdőszobát, vettünk mosdó elé kisszekrényt, új fogkefe- és folyószappantartót, még a fenti szekrénykére kell valami függönyfélét tennem, és új törülközők is kellenek. Mintegy tiltakozásképpen ma reggelre leesett a törülköző fogas, ami pedig eddig jól tartott.
..
Egyetlen könyvet olvastam ki ebben a hónapban, Lucy M. Montgomery Anne otthonra talál-ját. Nem szoktam könyvet félbehagyni, de Oscar Wilde Dorian
Gray arcképe annyira unalmas volt, hogy egyszerűen nem bírtam. Most Az időutazó feleségét olvasom németül, és bár még csak az első fejezetnél tartok, éjjel már arról álmodtam, hogy ugrálok az időben. Nagyon egyszerű egyébként a nyelvezete. Régebben úgy próbáltam német könyvet olvasni, hogy közben kiirogattam az ismeretlen szavakat, de így rendkívül sokáig olvasnék. Most igyekszem magamtól rájönni a szavak értelmére, és így sokkal jobb.

Azért hímezgettem itt-ott, pl. befejeztem a tizedik virágot is a terítőre még január elején (és azóta kezembe sem vettem a terítőt), valamint a lusta ágytakarómra készítettem egy újabb képet, a Solos Swing nevűt. Szerintem amikor elkezdtem hímezni, meg sem néztem, mennyit kell kontúrozni. Egy egész napot böködtem a sok kontúrt a hinta láncán, hogy végül virágokat formázzanak. Aztán még a sok franciacsomó... De a végeredmény szerintem nagyon jó lett.


Szóval ez volt január...

4 comments:

Mónika povedal(a)...

Ez nem volt szép a cégtől. Hogy lehetnek ennyire pofátlanok? Nem is értem...
Megérte a kontúrozás, nagyon aranyos lett a cicás kép. Olyan megnyugtatóak és lélekmelegítőek a színei. Jó ránézni, na:)
Könyvet én is utálok félbehagyni, de az előbb majdnem falhoz vágtam a Holt lelkeket én is.

Delfike povedal(a)...

A cégnek küldök egy jó fenékbe rúgást!
A hímzéseid nagyon szépek,ez a kék virág az egyik kedvencem volt, a cica meg nagyon aranyos lett.
A könyvet nem ismerem,de ugyan ezzel a címmel láttam a hétvégén egy filmet és az nagyon tetszett. :)

Christine povedal(a)...

Hát bizony nem volt szép tőlük, hisz a mi cégünknek is időben fel kéne készülnie a bevételkiesésnek, hisz így két havi bevételtől fosztottak meg jogtalanul... De talán több időm lesz munkában tanulni egy kis németet, vagy pedig blogolni:D

Mónika, nekem lelkiismeretfurdalásom van, ha félbehagyok egy könyvet:( Régebben azt hittem, hogy nem vagyok normális:) De úgy döntöttem, ebben az évben csak olyan könyveket olvasok, amik nekem tetszenek. Megérdemlem, nem?:)

Delfike, az Időutazó feleségét láttad vagy a Dorian Grayt? Épp aznap, amikor eldöntöttem, hogy félbehagyom, akkor láttam, hogy filmet is készítettek belőle. Az jobban megfogott:) Az időutazóról pedig csak jókat olvastam, meg hogy Brad Pitt játszik benne:) Kíváncsi vagyok rá nagyon. Bár most az olvasmányaim közül a Julie és Juliát fogom megnézni, már alig várom.

dviki povedal(a)...

Solo cica nagyon édes! :) A Flóra babaköszöntője is Solo cicás. :)

A "hiábavaló" munkát nagyon sajnálom, sajnos elég sokszor előfordult ilyen velem is (nem könyvelő vagyok). :(

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon