Somebunny nyuszika

A harmadik nyuszika is kipipálva:) Bár sok a kontúr, nagyon gyorsan haladtam vele, a Spartacus első része alatt kihímeztem szombaton.


Már csak egy nyuszi van hátra, aztán még meg kell vennem az anyagokat, vatelint, összevarrni, és már mehetek is meglesni a kis Tóbiást♥ De most egy kicsit herótom van a világoskéktől...

Tegnap Tofu megint hozta a formáját:) Mit sem sejtve pudingot majszoltam a hatalmas bögrémből a kanapén. Tofu a szoba másik felében néz vágyakozva. Egyszer csak megcsillan szemében a mostúgyisbajtcsinálok fénye, és mire észbe kaphattam volna, az egyik lábával már a pudingomban volt, majd a pólómon és a fehér kanapén:D Sírtam a röhögéstől... Aztán Tofut bezártuk, hogy tisztálkodjon egy kicsit. Fél órán belül tisztára nyalta magát, remélem nem hízik meg a tömény puding-tejszínhab keveréktől:) Egész estére bentmaradt a kalitkájában, és olyan csendben nézte a Lostot, mintha tudta volna, hogy rosszat csinált... Persze nem lehetett rá haragudni. Olyan édes volt:D

3 comments:

belinda povedal(a)...

Ari nyuszó :) Tofu jó kis maszat lehetett :))

Clinique-Bogi povedal(a)...

Tofu egy szélhámos pasi. :-)

Mónika povedal(a)...

Annyira aranyos... ez a popsi, ezek a fülek. Szuper!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon