PIF Laucicától

Azon három szerencsés egyike lehetek, akiknek Laura készíthetett ajándékot. Nagyon vártam már a kis csomagocskára, hiszen ismertem már Laura ízlését, precizitását, úgyhogy tudtam, hogy valami különlegesre számíthatok:) Hát meg is kaptam!:) Tegnap az utolsó pillanatban elcsíptem még a postát, és a liftben már bontogattam is.


Egy csodás, mütyürhímzéses dobozkát kaptam, saját nevemre címezve (úgyhogy nem adom tovább:P), felbélyegezve. Ékszer- vagy gyöngyösdobozka lesz belőle, csak még ki kell otthon takarítanom:D A hajócsipkés szivecskét már megcsodálhattam tegnapelőtt Lau blogján, most az üzenőfalunkat díszíti mindjárt az előszobában, hogy mindenki megtekinthesse. Elképesztően jó illata van! Finom teák és csokik - mindez egy nyuszival megspékelve:) Olyan Tofus:D


Laura, köszönöm az ajándékokat, sikerült eltalálnod az ízlésemet. És most vigyorgok egy ideig, mint vadalma...

5 comments:

Csandi povedal(a)...

Nem semmi ajándékokat kaptál:) nem csodálom, ha vigyorogsz:))))

Laucica povedal(a)...

Nagyon szivesen, sok szeretettel, még mindig:) Örültem nagyon, amikor megláttam a blogod új hátterét, akkor már kész volt a dobozka, megnyugtatott, hogy annyira nem nyúlhattam mellé!:)

Judit povedal(a)...

Szépeket kaptál! :)

Christine povedal(a)...

Lau, hogy Te milyen detailista vagy:))) Otthon kicsike notebookom van, fele hátterem nem is látszik, eszembe sem jutott volna, ha nem írod, hogy a dobozkás kis nőci hasonlít a bloghátteremhez:)) De hát amúgy is nagyon eltaláltad, mert én ilyen romantikus alkat vagyok (szerintem), Váratlan utazás, Jane Austen és hasonlók... Tofu pedig üdvözöl a rajongóklubjából és tökmagmaszatos pusziját küldi!

Laucica povedal(a)...

Képes lennék, és visszapuszilnám:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon