Liebster Award

Bellától kaptam egy újabb díjat, mert bír engem vagy mi:) Nini:


11 kérdésére kell válaszolnom, és mivel én ráadás személy voltam a díjazásnál, szerény logikámmal úgy gondolom, nem kell továbbadnom a díjat és kérdéseket kitalálnom (most, amikor babám ezerrel rugdos, bizti éhes. Ja, az én vagyok).
  1. Keresztneved? - Krisztina (szlovákul Kristína)
  2. Kedvenc színed? - tengerkék (most rózsaszín, mert lányt szeretnék:)
  3. Szeretsz főzni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem? - szeretnék, ha tudnék:) Azaz tudok én, csak eddig kevés dolgot próbáltam, és ebben az évben a konyha közelébe alig mentem egyéb elfoglaltságaim miatt (WC-ölelés, aztán meleg...). De eltökélt szándékom, hogy az anyasági alatt nagggyonjól megtanulok főzni, most perpill önsegítő könyveket olvasok, most éppen Julia Child Életem Franciaországban címűt. Szuper könyv, de a konyha még valahogy mindig nem vonz...
  4. Kedvenc hazai előadó/banda? - Óóó, szlovák vagy magyar? Az van, hogy magyar rádiót nem is hallgatok, mert Pozsonyban nem lehet nagyon befogni (vagy csak én vagyok béna). Nem is tudom, Ákost szerettem, amikor még normális zenét játszott, épp tegnap láttam, hogy áttért a szintetizátoros zenére vagy mi...
  5. Kedvenc szám tőlük. - passz. Hello?
  6. Kedvenc külföldi előadó/banda? - változó, kinek van jobb száma:) De egyébként Sting a legnagyobb kedvenc, ő örök.
  7. Kedvenc szám tőlük? - hangulattól függ, egyébként Englishman in New York, Russians, Feels of Gold...
  8. Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? - Reese Witherspoon-t nagyon szeretem!
  9. Kedvenc film/műsor? - ha Reese-től, akkor Dr. Szöszi, de egyébként sorozatfüggő vagyok - Agymenők, Így jártam anyátokkal, Szívek szállodája, stb.
  10. Kedvenc időtöltés? - olvasás, hímzés
  11. Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni? - most éppen Párizs és London.
 Bella, köszönöm a díjat, és kitartást az érettségi végéig!

3 comments:

IsaBella povedal(a)...

Köszi szépen, hogy kitöltötted! Jó volt olvasni a válaszaidat! :D
Amúgy igen, bírlak vagy mi. :D
Szép fejlődést, gyarapodást a pocaklakónak! :)
Nektek meg kitartást a lakás kereséshez. Remélem, megoldódnak a gondok! :)

Christine povedal(a)...

Figyelmetlen voltam, most nézem, hogy még 11 dolgot el kéne árulnom magamról, úgyhogy majd még pótlom a bejegyzést később:)

IsaBella povedal(a)...

Rendben! Várom majd azokat is.:D

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon