Árpa Attila, Bochkor Gábor, Gesztesi Károly: Macsó papák (Csajokból sosem elég)

Peti kapta karácsonyra ezt a könyvet. Nekem sikerült elsőre kiolvasnom:) Sokszor könnyeztem a röhögéstől a kádban, Árpa, Gesztesi és Bochkor viccesen írt a gyermekvárás- és nevelés szépségeiről. Nem tudom, mennyi igaz abból, amit Árpa összeírt, de hármójuk közül szerintem ő a legmacsósabb, Bochkor nagyon okos, és Gesztesi pedig egy kedves kismackó, ez jött le a könyvből. Egyébként érdekes volt azokról a dolgokról olvasni, amit én is épp megélek:) Mondjuk borítóképet választhattak volna mást... Mintha nem örülnének a gyerekeknek. Nekem ezek voltak a kedvenc részeim:

"Méretet venni egy nő gyűrűsujjáról gyakorlatilag képtelenség, (...) Vásároltam másfél kiló bizsut, mindenféle gyűrűket küllemre való tekintet nélkül, viszont mindegyiket szigorúan más-más méretben. Az egész kollekciót becsomagoltam egy dobozba és odaadtam az anyósomnak, hogy mutassa meg Claudiának azzal, hogy egy ismerőse ilyenekkel kereskedik, és ha valamelyik megtetszik, azt nyugodtan megtarthatja. (...) Claudia csak egy pillantást vetett a doboz tartalmára, majd kijelentette, hogy mindegyik baromi ronda, különben sem szereti a bizsut, lesz szíves a kedves mama békén hagyni őt ezekkel a céllövöldés szarokkal." (Gesztesi)

"Második lehetőségként a nem létező Csínó keresztnevet kóstolgattam. Árpa Csínó. A vezetéknevemmel együtt kimondva tökéletesen imitálja Al Pacino nevének hangzását. A másik verzió a Kadabra volt, márminthogy Árpa Kadabra…" (Árpa Attila)

"Én a magam módján megpróbálok tenni az ügy érdekében, mégpedig úgy, hogy beruháztam egy zongorába, amin Amira majd játszani fog, ha megnő. Addig én használom. Egyelőre nem nagyon reagál, habár megfigyeltem, hogy a hangok közül talán az tetszik neki a legjobban, amikor lecsukom a fedelet. (Árpa Attila)"

A legjobb rész pedig a Puding próbája - szerintem:) Árpa és Bochkor kipróbált egy csomó babakaját, és leírták a tapasztalataikat.
 
"Hétgabonás tejpép
Sajnos nem tudjuk, hogy mi van benne, Attilával ugyanis ketten sem tudtunk összesen hét gabonát megnevezni, annak ellenére, hogy Árpának már a neve is felárt egy telefonos segítséggel. Így elfogadtuk, hogy hét gabonából van. A bekeverés elsőre sajnos nem sikerült, mert a por olyan mennyiségben szívta a vizet, hogy az előkészített mennyiség is kevésnek bizonyult. Hiába mondtam Árpának, hogy ne öntse bele az egész dobozt a lábosba, nem hallgatott rám. (...) Attila volt a bevállalósabb, hirtelen nagy levegőt vett és betolt a szájába egy kisebb darabot. Állítólag ízre nem szar, de az állagával valamit csinálni kell majd. Talán több víz és kevesebb por? Mire lenyelte, a maradék belekötött a lábosba."


1 comments:

Dóra povedal(a)...

Én is mindig megkóstoltam az összes pépet. A sztracsis és a 7gabonás volt a kedvencem:-DD

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon