Baby Shamrocks Biscornu #5

Ezt a tűpárnát eredetileg tavaly karácsonyi ajándéknak szántam, Panni születése előtti estén is hímezgettem még, aztán valamikor februárban vettem elő utoljára. Akkor befejeztem a hímzés részét, és már csak a gyöngyözés és az összeállítás maradt el. Utána persze félretettem. De mellette szóljon, hogy mással sem nagyon foglalkoztam azóta:) Ha hétvégére megyünk anyuhoz, akkor mindig viszek magammal valami hímeznivalót, mert anyu is hímez, tegnap pedig, míg Panni aludt délben, Anna unokatestvérem is átjött, és csináltunk egy kis hímzőszakkört:)

A délutáni alvás alatt megcsináltam az első oldal gyöngyözését, este az X-faktor alatt pedig a másik részét. Sajnos nem találtam itthon olyan gombot, amit a közepére tennék, így az összeállítás ma estére marad. Remélem, meglesz, mert már van 4 következő tervem, sőt, 5:)





 
christine blogja Blog Design by Ipietoon