Múlt heti jóságok #2



Panni egyre ügyesebb, sok mindent tanult múlt héten Y Downton Abbey 3. évada Y újra adják a Váratlan utazást a Story4-en Y Gilmore Girls 2. évada újra Y végre visszajött a hímzős kedvem Y Inferno még mindig Y készen vannak az esküvős képeink, bár még nem láttam őket Y 1 hónapos házasok vagyunk:) Y Dolce Gusto kakaó Y jól sikerült mustáros csirke Y Big Bang Theory Y ragyogó napsütés, bár rettentő hideg, elő is vettem Panninak az átmeneti lábzsákot, jól bebugyoláltam, és hétvégén mindkét nap a teraszon aludt 2-2,5 órát Y azalatt mi hímzőszakkört tartottunk:)

4 comments:

IsaBella povedal(a)...

Úgy tűnik, nagyon jó hetet tudhatsz magad mögött! Hasonlót kívánok erre a hétre is! (:

Christine povedal(a)...

Köszönöm:) Egyébként érdekes, hogy leülök írni azzal, hogy semmi sem történt a héten, erre sok kis jó dolog összejön, ami megmelengeti az ember szívét.

Mónika povedal(a)...

Ezzel én is így vagyok! Tényleg érdemes különben összeírni, mert ha nem szedem össze, és nem látom globálisan, hogy ennek örültem az elmúlt héten, könnyen át tudnék siklani felettük.

Christine povedal(a)...

És még jobb lenne naponta írni, mert annyi minden később jut eszembe, pedig milyen jó is volt.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon