Old World Holiday Ornament #1

Végre elkezdtem megvalósítani azt a kismillió tervet, ami a fejemben kavarog. Lesz rá időm gondolom, de erről majd később. 

Nem tudom, írtam-e már, de én sütikiszúró-mániás vagyok. Ahogy jön a karácsony és vele együtt a rengeteg csecsebecse, haszontalan holmi és miegymás, kiéleződnek a sütikiszúró érzékelőim, és legszívesebben mindent megvennék, amit találok. Persze a használatuk csak a linzerkarikákig terjed. Eddig a konyha alsó fiókjában tartottam őket, és Panni már jópár hónapja rájuk akadt. A gond az, hogy van közöttük egészen pici is (kártyaformák - pikk, szív, stb.), amitől megfulladhatna. Régebben egy blogon találtam egy tippet, hogyan lehetne ezeket szépen tárolni, de mivel nem körmöltem le a blog címét, a képet sem szeretném ide kitenni. A lényeg, hogy egy Tecsós üvegdobozban voltak, amilyenekben én is tartom a lisztet és a rizst. A tetején pedig az Old World Holiday karácsonyi díszek egyike volt. Szeretnék én is egy ilyet készíteni. Ilyen dobozról van szó:


Egy hét alatt eddig jutottam:( Sajnos szerintem elátkozott a minta, egyelőre többet bontottam, mint amennyit hímeztem, de egyszer elkészül, az biztos:)


Hétvégére az European bistrot viszem az anyuhoz, mivel más nem lesz ott, kénytelen leszek befejezni a kontúrt:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon