Ismerjük meg egymást újra

Laucica kért fel, hogy írjak magamról egy kicsit, hát íme, összeszedtem a gondolataimat:)

Legyen a játék neve most: Ismerjük meg egymást újra!

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

1. Imádom a főzős filmeket és sorozatokat (és még mindig nem tudok normálisan főzni).

2. Szeretnék megtanulni tökéletesen főzni, előre megtervezni a menüt és úgy általában, élvezni az összes folyamatot, valamint időben megtanítani Pannit az ételek, a főzés szeretetére. Hogy mindig legyen itthon kaja, amikor megéhezik, hogy sose legyen olyan pálcika, mint régen az anyja, és hogy felnőtt korában sose kelljen azon stresszelnie, mit is tegyen aznap az asztalra.

3. Túl sok mindent tervezek (általában éjjel kattog az agyam). Minden este úgy megyek aludni, hogy másnap megváltom a világot, másnap mégis beszippant a napi rutin...

4. Ha áttanulmányoztam volna az összes angol és német nyelvkönyvet, amit megvettem már magamnak, tökéletesen beszélném ezt a két nyelvet:)

5. Nem szeretek egyszerre több könyvet olvasni. Most 7 könyvet olvasok, és annyira taszít ez a helyzet, hogy már 2 hete egy betűt sem olvastam egyikből sem.

6. Nem szeretek befejezni dolgokat, ezért telik el egy év az utolsó előtti és az utolsó kontúr között:)

7. Nem tudok megválni dolgoktól, még a kontaktlencsetartóktól sem, pedig minden egyes tisztító folyadékhoz újabb tartó dukál... De januárban elkezdtem tudatosan kidobálni ezt-azt, és sokkal jobban érzem magam.

+1 Utálom januárt, az év legesleghosszabb, legeslegszürkébb, legeslegdepisebb, legeslegszomorúbb hónapja, ki vele a naptárból!

Mivel már szerintem mindenki ki van pécézve, akkor most a két legközelebbi ismerősömhöz/rokonomhoz fordulok, hátha többet tudok meg róluk:) Panni és Hajni, írnátok hét dolgot magatokról? Itt és itt pedig már írtam magamról 7 dolgot...

3 comments:

Jucus povedal(a)...

Én a 3-asodhoz és a +1-esedhez tudok csatlakozni!:)

Laucica povedal(a)...

Jé, hogy-hogy én ezt nem kommenteltem?? Vagy megint bezártam, mielőtt a szóellenőrzés elment volna? Zokni vagyok.
A 3. meg a 4. meg a 6. sőt, a 7. mintha rólam szólna:))) Főleg a hatodik nagyon, meg a negyedik:))) A hetediket próbálom lekűzdeni már több-kevesebb sikerrel, néhány költözés segít:)) És most is van mellettem két nyelvkönyv, és most már téééééényleg meg is tanulom, nem csak a borítójukra nézegetek, hogy igen, kéne.

Christine povedal(a)...

Mind egyformák vagyunk:) Egyébként nagy szégyen, de Panni többet forgatja az egyik angol tankönyvet, mint én... Nekem most már egy polc angol, egy polc német könyvem van, nem beszélve a hatalmas dobozról a gyerekszobában, amiben bele sem merek gondolni, mennyi okosság van. Kinyomtatott cuccok, könyvek, mindenféle. Ahh, ha nem csak 24 órából állna egy nap:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon