Panni takarója

Jó ideje nem csináltam semmit hímzés ügyben. A januári terveimből sem lesz semmi... Múltkor hazavittem anyuhoz, hogy befejezem még azt a két virágot, ami hátra van, valamint megvarrja nekem a terítőt, de mivel megbeszéltük, hogy ő úgy nem tudja megcsinálni, ahogy én elképzeltem, még 8 virágot kéne rá hímeznem, amitől úgy elment a kedvem, hogy még a fonalakat és a mintát is otthon felejtettem:) Legközelebb csak jövő hétvégén megyünk haza. Persze attól még lenne mit csinálnom, mert tűm van itthon is, csak most egy kicsit nincs kedvem hozzá. Talán majd hétvégén megcsinálom a bisztrót.

Panni nagyon tud izzadni a délutáni alvása közben, úgyhogy mostanában sokszor elővesszük ezt a takarót, és csak ezzel alszik napközben. Így jutott eszembe, hogy még nem is mutattam a kész takarót. Még Panni születése előtt pár nappal (2012-ben) kötöttem meg az utolsó négyzetet, és a mamám januárban ripsz-ropsz össze is horgolta nekünk, és bizony azóta lusta voltam lefényképezni. Nem lett nagyon nagy, normális babatakaró-méretű, de Panninak éppen jó, és meleg, és szereti is.



A minap elővettem a maradék négyzeteket, kiszámoltam, mennyi kell még egy következő takaróig, hátha hamarosan szükség lenne rá, nagyon örülnék neki:)

3 comments:

Laucica povedal(a)...

Szép a színe nagyon! És ha van kedved, van nálam egy játék:)
(tőlem szokatlan felhívás, igaz:))

Rozy povedal(a)...

Nagyon szép lett a takaró, olyan babás-lányos színek.
És biztos, hogy ugyanilyen színekkel kellenek majd a másik takaróhoz ;-)

Christine povedal(a)...

Köszönöm:) Mamám fejezte be, övé a dícséret:) Fiús színű négyzetek vannak még, bár én inkább kishugit szeretnék a Panninak, de lesz ami lesz. Majd, nem most, nehogy félreértsetek:) Bár a kékek mellé is rakhatok még pár rózsaszínt-fehéret-sárgát, és úgy legalább uniszex lenne.
Lau, köszi a játékfelhívást, írok majd, még át kell gondolnom:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon