Nyár van, nyár!


Végre hozzánk is megérkezett a nyár:) Bár nekem a tavasz, azon belül is a május a kedvencem, azért a nyarat is szeretem. Legfőképpen a színeket, illatokat, hangulatokat... Ahogy tegnap éjjel kerestem képeket a nyári kollázshoz, teljesen elcsábítottak a színek: a narancs, sárga, rózsaszín, piros és ezek árnyalatai. Hirtelen egy tengerparton éreztem magam, csak úgy lengetőztem a függőágyban a pálmafák alatt a fehér homokos tengerparton egy jó kis koktéllal és egy jó könyvvel a kezemben. Mindeközben arra is rájöttem, milyen unalmas és egyszínű a ruhatáram és a lakásunk:) Ezen mindenképpen változtatni kellene... Pl. valami jó kis színes körömlakkal, esetleg minden ujjon más színnel, színes kiegészítőkkel... Bár ez nem egy beauty-blog:) 

Tegnap hazajöttünk Balonyra az anyuhoz, itt is maradunk egész héten a Pannival, úgyis elég volt már a játszóterekből. Délután vettünk neki homokozót, amit gyorsan össze is állítottunk, és jó sok időt eltöltött a homokban. Meg is lepődtem rajta, mert a játszótéren csak beugrik a homokozóba, kezébe vesz valami játékot, eldobja, majd rohan tovább... Csúszdát is szerettünk volna neki venni, de úgy néz ki, túl igényesek vagyunk:)



Nyáron szeretnék:
- sokat lenni a szabadban, legjobb lenne az udvaron, Balonyon vagy Selmecen:)
- sok-sok barackot, dinnyét és kukoricát enni
- végre befejezni Panni szobáját, jó lenne már átszoktatni a saját szobájába (mostanában úgyis egyedül szeret elaludni, sőt már éjjel is visszakéredzkedik a kiságyba), esetleg bilire is rászoktatni
- ajándékot készíteni a selmeci bulira minden rokonnak (az ötlet már megvan és szerintünk nagyon jó:)
- befejezni Panni madárkás képét
- házi jégkrémet és sok-sok limonádét készíteni.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon