Old World Holiday Ornament #3

Ezen a héten Balonyon voltunk/vagyunk, így már előre tudtam, hogy többet fogok hímezni, mint otthon. De hogy majdnem el is készülök az aktuális szösszenettel, azt nem. A kreatív keddet szokás szerint megtartottam. Akkor elkészült a kép 2/3-a:


Csütörtök este eredetileg pinterestezni és blogolni szerettem volna, de akkora vihar kerekedett, hogy a nehéz faasztalt is feldöntötte a teraszon, és valószínűleg egy villám az internetes dobozt is kiégette a tetőn, így maradt a hímzés vagy olvasás. Bár beíratkoztam a balonyi könyvtárba (meglepő módon egy csomó új könyvük is van) és A ragyogást akartam olvasni, gondoltam, amíg a Dr. Csont megy, hímzek egy kicsit, addig úgysem tudok a könyvre figyelni. Aztán még két sorozatot végignéztem, úgy belejöttem a hímzésbe:) Fél egy körül a kép majdnem elkészült.


Sajnos elfogyott egy fonalam, bár már csak kb. 20 x lett volna hátra, így se befejezni, se kontúrozni nem tudom. Győrbe vagy Lévára viszont csak a hónap vége felé jutunk el... Bár Pozsonyban is tudnék venni, de az üzlet nagyon nincs útban nekünk. Addigis van még mit csinálnom. Még egy-két x szélességében körbe kéne hímeznem a keretet, hogy jó legyen a méret a sütikiszúrós dobozra, és szerintem a kontúrt is elkezdem. Gondolom még a madárkákat is kikontúrozom addigra, mielőtt belefognék egy nagyobb képbe.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon