Sál - magamnak

Tavaly karácsony előtt próbáltam ki ezt a fajta fonalat először (Schachenmayr Argentina), akkor anyóskámnak készítettem belőle egy sálat 100 g fonalból. Még tavaly az év folyamán lehetett kapni a Lidl-ben is ilyen fonalat, több fajta színben, 200 grammos kiszerelésben. Vettem is egy lilás és egy kékes-zöldes fonalat, hogy majd kötök magamnak egy-két menő sálat. Nemrég volt újra a Lidlben, akkor vettem még egy kéket belőle, mert az tetszett a legjobban. Ideje volt tehát, hogy az egyikből sál is legyen. Kapóra jött Mindenszentek, a szövetkabátom úgyis eléggé mély kivágású, és a ködös, szürke, hideg időben jól esett, hogy valami melegítette a nyakamat. Most tovább készült, talán egy hétig, de minden este csak egy keveset foglalkoztam vele. Elég hosszú lett a sál, lehet majd jobbra-balra tekergetni. Természetesen Panni is felpróbálta, már az első naptól kezdve rájárt, hogy mikor lesz már kész... Nehéz mostanában normális képet csinálni róla, vagy egyfolytában mozgásban van, vagy még le sem nyomom a gombot, már rohan megnézni, mit fényképeztem, vagy pedig vicsorog, ha megkérem, hogy mosolyogjon...



Itt megosztottam egy videót arról, milyen módon lehet ezzel a fonallal dolgozni.

Tudom, nem ez a legkreatívabb, legszebb alkotás, de nagyon sok ötletem van mostanában, és próbálom összerakni magamban, merre is szeretnék haladni a kreatív világban, de addig is, mire ezt pontosítom magamban, igyekszem befejezni az összes megkezdett munkámat. Ezen a héten anyunál "pihenünk" Pannival, elhoztam a madárkákat, a 6-ból már csak 4 kontúrja hiányzik. Remélem sikerül befejeznem a héten, így egy újabb tételt kipipálhatnék a hosszú "folyamatban" listámról, és minél hamarabb nekikezdhetnék annak, amit igazán szeretnék csinálni...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon